جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴|

آغاز دهمین روز از یورو ۲۰۲۴؛ قسمت آخر از نبرد گروه میزبان

16:00 - 03 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۶۶۷
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
آغاز دهمین روز از یورو ۲۰۲۴؛ قسمت آخر از نبرد گروه میزبان
رقابت‌های دور سوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ امروز با انجام ۲ بازی پیگیری می‌شود.

خبرگزاری میزان - شور و اضطراب برای تعیین تیم‌های صعود کننده یورو ۲۰۲۴ به مرحله بعد در هفته آینده به حد خود خواهد رسید. از امروز (یک‌شنبه) دور آخر مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه امشب با گروه A آغاز خواهد شد.

تکلیف گروه A رقابت‌ها امروز از ساعت ۲۲:۳۰ مشخص خواهد شد. تیم‌های آلمان، مجارستان، سوئیس و اسکاتلند امشب با یکدیگر رقابت خواهند کرد. صعود آلمان پیش‌تر تثبیت شد. سوئیس نیز با ۴ امتیاز در رده دوم قرار دارد و اسکاتلند نیز با یک امتیاز در رده سوم. مجارستان نیز هفته گذشته طی شکست مقابل آلمان کارش به، اما و اگر کشید. اسکاتلند کار بسیار دشواری خواهد داشت و نه تنها باید مجارستان را شکست دهد بلکه باید منتظر شکست سوئیس باشد و مورد بعدی تفاضل گل است و اسکاتلند حداقل به ۶ گل نیاز دارد.

در ادامه به رقابت‌های امشب یورو ۲۰۲۴ خواهیم پرداخت: 

آغاز دهمین روز از یورو ۲۰۲۴؛ قسمت آخر از نبرد گروه میزبان

گروه A

سوئیس - آلمان

اولین دیدار مرحله سوم دور گروهی یورو ۲۰۲۴ امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه فرانکفورت آره‌نا بین تیم‌های آلمان و مجارستان برگزار خواهد شد. دنیله اورساتو قضاوت این دیدار را بر عهده خواهد داشت.

آلمان در نخستین بازی با نتیجه ۵ بر یک از سد اسکاتلند گذشت و در بازی دوم نیز با نتیجه ۲ بر صفر مقابل مجارستان به پیروزی رسید. سوئیس نیز در بازی نخست خود مقابل مجارستان ۳ بر یک پیروز شد و در بازی دوم مقابل اسکاتلند متوقف شد. 

اکنون تیم ملی سوئیس در سومین بازی خود باید در یک دیدار دشوار به مصاف تیم ملی آلمان برود. تیم‌های زیادی نیستند که اکنون بخواهند مقابل میزبان به خصوص با این فرمی که دارد، قرار بگیرند، اما ناتی‌ها در سه بازی قبلی خود مقابل مانشافت شکست‌ناپذیر بوده‌اند.

آن‌ها همچنین در ۱۲ بازی اخیر خود در یورو تنها یک باخت داشته‌اند که همگی این‌ها نشان می‌دهد فردا به هیچ عنوان دست و پا بسته نخواهند بود. سوئیس اکنون برای قطعی کردن صعود خود به دور بعدی تنها نیاز به یک تساوی دارد و اگر شکست بخورد، برای صعود نیاز به ناکامی اسکاتلند مقابل مجارستان دارد. 

این اولین دیدار تیم‌های ملی سوئیس و آلمان در یک تورنمنت مهم پس از جام جهانی ۱۹۶۶ است که آلمان غربی در آن سال موفق شد با نتیجه ۵ بر صفر سوئیس را شکست دهد.

تیم ملی آلمان در ۵۲ بازی از ۵۳ بازی خود مقابل تیم ملی سوئیس موفق به گلزنی شده است و تنها استثنای آن مربوط به بازی دوستانه دو تیم در سال ۱۹۶۸ می‌شود.

آغاز دهمین روز از یورو ۲۰۲۴؛ قسمت آخر از نبرد گروه میزبان

مجارستان - اسکاتلند

آخرین دیدار گروه A از ساعت ۲۲:۳۰ بین تیم‌های مجارستان و اسکاتلند در ورزشگاه مرسدس بنز آرنا برگزار خواهد شد. فاکوندو تیو قضاوت این دیدار را بر عهده خواهد داشت.

کار مجارستان با تساوی حل نمی‌شود و در این صورت چهارم می‌شود، هرچند با برد هم درست است که به عنوان تیم دوم صعود نمی‌کند، اما شانس حضور در ۴ تیم برتر سوم را دارد. مجارستان به راحتی تسلیم آلمان نشد و در این بازی حملاتی بیشتر از اسکاتلند در بازی مشابه انجام داد؛ همچنین اسکاتلند در بازی با سوئیس یک بازنده نسبتا خوب بود.

سال ۹۷ مجارستان و اسکاتلند آخرین بار در یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر اسکاتلند به پایان رسید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *