شکایت سنگین ام‌باپه دامن‌گیر ناصر الخلیفی می‌شود؟

0:05 - 07 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۳۶۱
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
شکایت سنگین ام‌باپه دامن‌گیر ناصر الخلیفی می‌شود؟
در بحبوحه اخبار در حال مخابره مسابقات جذاب و دیدنی یورو کیلیان ام‌باپه مصدوم به همراه ماسکش، جنجال جدیدی علیه مدیرعامل باشگاه سابق خود درست کرده است و به دنبال گرفتن حق و حقوق باقی مانده خود از پاریسی‌هاست.

خبرگزاری میزان - به نقل از جولیان لارنس خبرنگار ESPN و نزدیک به کیلیان امباپه، این بازیکن جوان که به تازگی و در یک انتقال رایگان از پی‌اس‌جی به رئال مادرید منتقل شد در حال پیگیری شکایت از مدیرعامل باشگاه سابقش است و این موضوع باعث شوک به ناصرالخلیفی شده است.

ام‌باپه توسط اقدامات قانونی وکلای خود روند بررسی پرونده را آغاز کرده است و مجموعا ۱۰۰ میلیون یورو از پاری‌سن‌ژرمن و در رأس آن ناصرالخلیفی سکاندار عرب و سرشناس این باشگاه می‌خواهد.

گفته شده باشگاه پی‌اس‌جی در پاسخ به امباپه مطرح کرده است که با توافق قبلی از خیر پاداش آخر و بخشی از حقوق خود گذشته تا جدایی رایگانش به تیم ضربه نزند. ام‌باپه نیز در پاسخ به این استدلال گفته این توافق مکتوب نبوده و عدم شفافیت و این نوع برخورد چنین توافقی را بر هم می‌زند.

با توجه به وضعیت فعلی و مقاومت سران باشگاه پاریسی و در صورت ادامه این روند به احتمال فراوان کار ناصرالخلیفی به دادگاه کشیده می‌شود و باید برابر بازیکن سابق، اما این بار در قالب حقوقی به همراه وکلای خود صف‌آرایی کند.

گفتنی است؛ کیلیان ام‌باپه فرانسوی که هم‌اکنون تیم ملی فرانسه را در یورو ۲۰۲۴ همراهی می‌کند، ۷ سال در پی‌اس‌جی توپ زد و سرانجام چندی پیش و در سوم ژوئن به عنوان بازیکن آزاد راهی کهکشانی‌ها شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: کیلیان امباپه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *