نویدکیا: حضور در فینال جام حذفی برای هر تیمی افتخار است/ از سازمان لیگ گلایه دارم

20:57 - 25 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۸۰۳۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نویدکیا: حضور در فینال جام حذفی برای هر تیمی افتخار است/ از سازمان لیگ گلایه دارم
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: رسیدن به فینال جام حذفی برای هرتیمی یک افتخار است.

خبرگزاری میزان - محرم نویدکیا درمورد بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: هر دو تیم انگیزه‌های زیادی دارند. دوست دارند به فینال برسند که برای هر تیمی افتخار است. قطعا هر دو تیم با انگیزه و برنامه ریزی خوب سعی می‌کنند وارد این بازی شوند.

وی افزود: مجتبی حسینی تیم خیلی با کیفیتی را برای باشگاه آلومینیوم درست کرده و این تیم بازی‌های خیلی خوبی را در لیگ به نمایش گذاشت. نسبت به شرایط و بازیکنانی که دارند رتبه خیلی خوبی در لیگ به دست آوردند. حسینی هرکجا بوده تیم قابل احترامی را درست کرده است. می‌دانیم این تیم از لحاظ ساختار دفاعی، نظم بازی و بحث هجومی، خیلی خوب است. این مساله کار را برای ما سخت می‌کند. فردا بازی خیلی مهمی داریم. امیدوارم نمایش خوب همراه با نتیجه داشته باشیم.

سرمربی مس رفسنجان گفت: تمرینات خوبی داشتیم. به خاطر وقفه فیفا دی، ما و آلومینیوم ریکاوری خوبی داشتیم. تنها عیب این بود که در فاصله ۲ هفته، تیمی نبود که بازی دوستانه انجام بدهیم. به خاطر این برنامه ریزی باید از سازمان لیگ انتقاد کنیم. همه بازی‌ها تمام شده و فقط ۴ تیم مانده‌اند. حتی تیم‌های لیگ ۲ هم تعطیل بودند.

نویدکیا ادامه داد: فکر می‌کنم فقط چند تیم لیگ ۳ بازی دارند که آن‌ها هم، چون نزدیک به مسابقه بودند حاضر به بازی نشدند. با اینحال به خاطر فشردگی بازی‌های لیگ از این لحاظ هم بد نبود که ۴ تیم ریکاوری کنند و بتوانند فردا سرحال بازی کنند.

وی درمورد اینکه آیا به جز حامد لک بازیکن دیگری در بازی فردا غایب است، عنوان کرد: نه، همه بازیکنان ما هستند. واسعی مشکلاتی داشت که مقابل پرسپولیس تعویض شد، ولی فعلا شرایطش خوب بوده، تا فردا تصمیم نهایی را می‌گیریم. بقیه بازیکنان مشکلی ندارند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *