ویلیامز از چنگ آبی‌اناری‌ها پرید؛ جدیدترین خریدار نیکو مشخص شد

12:00 - 07 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۴۱۰
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
ویلیامز از چنگ آبی‌اناری‌ها پرید؛ جدیدترین خریدار نیکو مشخص شد
نیکو ویلیامز وینگر جوان تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو پس از شایعات زیاد در فصل نقل و انتقالات، اکنون مشتری جدی خود را پیدا کرده است.

خبرگزاری میزان - نیکو ویلیامز از باشگاه اتلتیک‌بیلبائو یکی از بازیکنانی بود که در فصل نقل و انتقالات سر و صدای زیادی به پا کرد تا جایی که انتقال او به بارسلونا قطعی شده بود. این وینگر پس از درخشش برای کشورش اسپانیا به عنوان قهرمان یورو ۲۰۲۴، نامش به عنوان تیتر اخبار دنیا تبدیل شد. در میان علاقه فراوان بسیاری از باشگاه‌های برتر، به نظر می‌رسید که او در اوایل این پنجره به بارسلونا بپیوندد. انتظار می‌رفت که تیم کاتالانی بند فسخ او را در حدود ۵۶ میلیون یورو بپردازد، قبل از اینکه او یک فصل دیگر در بیلبائو بماند. گزارش‌ها حاکی از آن است که او می‌خواهد یک فصل دیگر بماند و هدف بلندمدت‌ترش این است که در نهایت به بارسا بپیوندد و در اسپانیا بماند.

وینگر ۲۲ ساله تیم اتلتیک که فصل گذشته ۵ گل در لالیگا به ثمر رساند و ۱۴ پاس گل داد جزو بازیکنان تاثیر گذار اروپا لقب گرفت. او در حال حاضر ارزش بازاری ۷۰ میلیون یورویی دارد. طبق گزارشات جدید به نظر می‌رسد که آرسنال جدیدترین و همینطور جدی‌ترین مشتری ویلیامز است و سران باشگاه اتلتیک به دقت این پیشنهاد را بررسی خواهند کرد، اگرچه پذیرفته شده است که آن‌ها ممکن است منتظر یک حرکت بزرگ باشند. ایندیپندنت گزارش داد آرتتا علاقه بسیار زیادی به جذب این بازیکن دارد و سران باشگاه آرسنال نیز برای انتقال توان خود را خواهند گذاشت تا او را به عضویت توپچی‌ها در بیاورند. باشگاه لندنی تصمیم دارد انتقال میکل مرینو هافبک تیم رئال سوسیداد را به آرسنال به زودی نهایی کند.  

ویلیامز از چنگ آبی‌اناری‌ها پرید؛ جدیدترین خریدار نیکو مشخص شد

ویلیامز چقدر خوب است؟

نیکو ویلیامز طی ۴ فصل حضورش در تیم اتلتیک عملکرد بسیار خوبی داشته. حال قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ نقطه عطف محبوبیت و شهرت او در نقل و انتقالات شد. ویلیامز به عنوان وینگر توانایی بالایی دارد و به خوبی از کناره‌ها به قلب دفاع تیم حریف هجوم می‌برد. نیکو پس از پایان قراردادش با باشگاه اتلتیک پیشنهادات زیادی را دریافت کرد که مهم‌ترین آن از بارسلونا بود. او اخیراً قرارداد خود را با باشگاه اتلتیک تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرد تا فعلا به شایعات پایان دهد. باشگاه اتلتیک که اوایل فصل نقلو انتقالات رقم انتقال این بازیکن اسپانیایی را ۵۰ میلیون یورو اعلام کرده بود، طبق گزارش ایندیپندنت، رقم جدید حدود ۵۶ میلیون یورو اعلام شده است. این همان رقمی است که به نظر نهایی و کمتر نخواهد شد. او در حال حاضر با ارزش بازار ۷۰ میلیون یورو دومین وینگر چپ با ارزش جهان است. تنها بازیکن لیگ برتری که در این پست ارزش بیشتری دارد، لوئیس دیاز (۷۵ میلیون یورو) و گابریل مارتینلی از آرسنال (۷۰ میلیون یورو) در سطح است.

ویلیامز از چنگ آبی‌اناری‌ها پرید؛ جدیدترین خریدار نیکو مشخص شد

آرسنال وارد جنگ می‌شود! نبرد با پاریس و کاتالان برای جذب نیکو

امانوئل پتی، هافبک پیشین آرسنال، از باشگاه سابقش خواسته تا برای جذب نیکو ویلیامز، مهاجم با استعداد اتلتیک بیلبائو، تمام تلاش خود را به کار گیرد و در رقابت با تیم‌هایی مانند بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن پیروز شود.

پتی در مصاحبه‌ای با پرایم کازینو گفت: «آرسنال جاه‌طلبی زیادی دارد، میانگین سنی این تیم جوان است و میکل آرتتا به تازگی قرارداد جدیدی امضا کرده است. او و تیمش در نقل و انتقالات بسیار هوشمندانه عمل کرده‌اند و حالا باید به دنبال رقابت جدی باشند. یکی از بازیکنانی که آرسنال باید برایش تلاش کند نیکو ویلیامز است. او یک خرید رویایی برای آرتتا خواهد بود. نیکو بازیکنی شگفت‌انگیز است و باشگاه‌های زیادی به دنبالش خواهند بود. امیدوارم در نهایت به آرسنال بپیوندد.»

در دو فصل گذشته توانایی آرسنال در خط حمله بار‌ها زیر سؤال رفته چرا که تیم فاقد یک مهاجم شماره ۹ کلاسیک بوده که بتواند در هر فصل ۲۰ گل به ثمر برساند. با وجود بازیکنانی، چون گابریل ژسوس، کای هاورتس و لئاندرو تروسار، اضافه شدن نیکو ویلیامز می‌تواند به شکل قابل توجهی خط حمله این تیم را تقویت کند.

چه با نیکو ویلیامز و چه بدون او، آرسنال استعداد کافی برای رقابت در مسیر قهرمانی را دارد. آن‌ها در بازی خانگی بعدی مقابل لسترسیتی به میدان خواهند رفت که پس از تساوی سخت در برابر منچسترسیتی، چالش ساده‌تری برای تیم آرتتا به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *