مسی به دنیای سینما ورود کرد

14:30 - 05 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۲۰۹
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
مسی به دنیای سینما ورود کرد
فوق ستاره آرژانتینی فوتبال، لیونل مسی، با همکاری یک شرکت تولید محتوای معتبر، کمپانی فیلمسازی خود را تاسیس کرد.

خبرگزاری میزان -  به گزارش ESPN، لیونل مسی ستاره آرژانتینی اینتر میامی، یک شرکت تولیدی با عنوان ۵۲۵ Rosario راه اندازی کرده است که به تولید برنامه‌های خانوادگی و محتوای تلویزیونی درجه یک اختصاص دارد.

این پروژه به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری مشترک با Smuggler Entertainment، شرکتی که سریال‌های مستند Apple TV «جام جهانی مسی: ظهور یک افسانه» و «مسی با آمریکا ملاقات می‌کند» را تولید کرده است. ۵۲۵ روزاریو قرار است با هم فیلم، رویداد‌های ورزشی و تبلیغات برند را برای ورزشکاران در سراسر جهان تولید کند.

مسی گفت: «سرگرمی همیشه برای من یک علاقه بوده است، چه در زمین باشد و چه در مناطق دیگر. "من واقعاً از فرصتی برای پیگیری پروژه‌ای که با Smuggler Entertainment ایجاد کردیم و گسترش آن برای ایجاد محتوا و تجربیات در مقیاس جهانی از طریق این سرمایه گذاری جدید، انگیزه دارم. "

۵۲۵ روزاریو به نام زادگاه مسی در آرژانتین نامگذاری شده است، تصمیمی که به گفته این شرکت "نماد‌های نهایی ریشه‌ها و ارزش‌های خانواده او" را منعکس می‌کند.

خانواده مسی در بیانیه‌ای گفت: "هدف همچنان الهام بخشیدن و ارتباط با مردم در سراسر جهان به روشی کاملاً جدید است و ما مشتاقانه منتظر این سرمایه گذاری هستیم. " ما می‌خواهیم به پیشرفت در بخش سرگرمی ادامه دهیم و ابتکارات و تولیدات جدید با دسترسی جهانی را از طریق داستان‌سرایی، برنامه‌نویسی و تجربیات نوآورانه به ارمغان بیاوریم.»

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *