گفت‌وگو|

حمله بی‌سابقه پیشکسوت استقلال به نکونام/ پاشازاده: باید همگی استعفاء بدهید! پرسپولیس از میراث برانکو و مربی خارجی سود می‌برد

1:30 - 05 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۰۹۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تعداد نظرات: ۸ دیدگاه
حمله بی‌سابقه پیشکسوت استقلال به نکونام/ پاشازاده: باید همگی استعفاء بدهید! پرسپولیس از میراث برانکو و مربی خارجی سود می‌برد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال جای آدم‌های کوچک نیست؛ پرسپولیس اگر وضعش خوب است و دربی را برد به خاطر میراث به جای مانده از برانکو است.

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با میزان، با تأکید بر این جمله که «بار کج به منزل نمی‌رسد»، اظهار داشت: تصمیمات اشتباه و آوردن آدم‌های اشتباه برای استقلال، نتیجه‌اش همین باخت مفتضحانه در دربی و دیگر بازی‌هاست.

وی افزود: مگر ادعای استقلالی بودن و "عشقِ هوادار" بودن ندارند؟ لطفاً بروید، چون تنها چیزی که برای عوامل استقلال مهم نیست هوادار است. بگذارید هواداران به یک آرامشی برسند؛ دیگر بس است.

باید همه تیم از جمله مدیرعامل و نکونام استعفاء بدهند

پاشازاده تصریح کرد: همه با هم استعفاء بدهید! از مدیرعامل گرفته تا جواد نکونام و کادر فنی و عوامل باشگاه؛ طرفداران واقعاً خسته شدند و من هیچ امیدی در این تیم نمی‌بینم.

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران ادامه داد: بسیاری از هواداران را بعد از بازی دیدم و به شخصه خجالت‌زده شدم؛ یک پیرزن ۸۰ ساله دیدم که از ناراحتی نمی‌توانست صحبت کند و داشت دق می‌کرد! وقتی در فوتبال نبودند نمی‌توانند هوادار را درک کنند. این چیزها را امثال این‌ها تا ابد نمی‌فهمند.

صاحب اصلی استقلال هواداران هستند نه هولدینگ و این آدم‌های کوچک!

پاشازاده تأکید کرد: صاحب اصلی این تیم هواداران هستند؛ هولدینگ و این حرف‌ها نداریم. استقلال تیم بزرگ و مردمی است و جای آدم‌های کوچک نیست؛ لطف کنید همگی‌تان استعفاء بدهید و بروید پی کار اصلی‌تان!

وی اضافه کرد: قطعاً گره‌گشای معضلات استقلال، استخدام یک سرمربی خارجی با کیفیت است؛ فقط باید مربی خارجی بیاید و در کنارش فوتبالی‌های باتجربه بگذارند و مثل همین روال اخیر از آدم‌های کوچک استفاده نکنند.

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در پاسخ به صحبت‌های جواد نکونام مبنی بر اینکه وی ادعا می‌کرد باشگاه استقلال با وی در زمینه تقویت کادرفنی و دیگر مسائل باشگاه همکاری لازم را نداشته، گفت: وقتی می‌بیند با او همکاری نمی‌کنند، پس چرا نمی‌رود؟ وقتی همکاری نمی‌کنند باید استعفاء بدهد دیگر! حداقل به خاطر هواداران این کار را می‌کرد.

گره‌گشای کار استقلال استخدام سرمربی خارجی است مثل برانکوی پرسپولیس

پاشازاده در ادامه مطرح کرد: خطاب به تمام هواداران استقلال می‌گویم؛ خودتان را به شنیدن حرف‌هایی که دوست دارید بشنوید، عادت ندهید. حقیقت را ببینید و با حقیقت جلو بروید، زیرا در بلندمدت این موضوعات آشکار خواهد شد. زمان حرف‌های پوپولیستی تمام شده، باید بروند استعفاء بدهند.

وی بیان کرد: پرسپولیس در نیم فصل حواشی بسیار بیش‌تری از ما داشت و با مشکلات فراوانی دست‌وپنجه نرم می‌کرد، اما چون کادرفنی قوی و افراد فوتبالی در رأس باشگاه و نیمکت داشت، توانستند این موضوعات را مرتفع کنند و در دربی هم نتیجه آن را با سرمربی خارجی‌شان دیدند.

پاشازاده در پایان خاطرنشان کرد: مگر زمانی که برانکو به پرسپولیس آمد، این تیم چه شرایطی داشت؟ پرسپولیس وضعیت به مراتب بدتری از ما داشت. نباید نگاهمان صرفاً به قهرمان شدن باشد؛ باید یک مربی خارجی مثل او بیاورند که تا سالیان سال از دانش فنی او بهره‌مند شوند، همان‌طور که میراث برانکو در پرسپولیس هم‌چنان ادامه دارد و این تیم از مهلکه و قعر جدول و مصیبت‌ها نجات پیدا کرد و به سعادت رسید.

انتهای پیام/



پرسپولیسیم با افتخار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
1
0
میگید پرسپولیس هم شرایطش مثل ما بود برانکو اومد درستش کرد ،برانکو صددرصد مربی با دانشی است ولی داداش اینو بدون که اون عشق علاقه تعصب بازیکنان به تیم و روحیه تیمی پرسپولیس موجب موفقیتش شده
علمدار سینایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
1
0
جناب اقای پاشازاده عزیز اول تیم پرسپولیس هم بازی که بهدچشم بخوره ما ندیدین دوما تیمی یک هفته شب وروز در حاشیه ونه مهاجم دارد ونه کمک مربی دارد نه بازیکنانش دریافتی دارند پس چطور انتظار برد ازش دارین به بسم الله بازی بلانکو را میزنن تنها مهاجم تیم را بازیکن ترس بر میداره ولی انصافا هم خوب بودن با این همه مشکل وحواشی که تیم داشت اگر شما پیشکسوتان در زمان حواشی یه کم تیم را کنترل میکردین این بلا سر تیم نمیومد
محمد دوآتیشه
|
Germany
|
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
0
0
برای برد میرویم استقلال برای مساوی تفاوت ما اینه
پرویز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
0
1
بهترین راه حل توبه واستغفار دست جمعی استقلالیها و پیوستن به مکتب سرخ پرسپولیسه باشد که رستگارشده و به آرامش روحی روانی دست یافته در آن دنیاهم از آتش دوزخ در امان باشند وگرنه هرسال دریغ ازپارسال وازکیسه چیزی عایدشان نخواهدشد و به عذابی الیم دچارخواهندشد ??????????????????
مهدی باجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
1
1
سلام
پرسپولیسی هستم اما به نظرم آقای پاشازاده درست میگه
استقلال برای چندمین بار تو این چند سال فقط دفاع می‌کنه و تو زمین خودشه
این روش بازی حوصله بر و ترسو آدم رو دیوانه میکنه
خوب آقا جون اگه باهات راه نمیان و نمیخوانت برو
خودتم آدم ترسویی هستی آخه
بازیکن هجومی که کم نداری ، چرا پس دفاعی بازی می‌کنی
پرسپولیس و استقلال همیشه باید محکم و هجومی بازی کنن
مشاهده نظرات دیگر
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *