زارع: بهترین فوتبالیست‌های دنیا هم پنالتی خراب می‌کنند/ شرمنده بازیکنانم هستم

21:36 - 06 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۳۳۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
زارع: بهترین فوتبالیست‌های دنیا هم پنالتی خراب می‌کنند/ شرمنده بازیکنانم هستم
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: بزرگترین فوتبالیست‌های دنیا هم پنالتی خراب می‌کنند و حتی دیروز هم کلی تمرین کردیم و یکی از بهترین پنالتی زن‌های ما سجاد بود.

خبرگزاری میزان - مازیار زارع بعد از پیروزی ملوان بندرانزلی مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: پیش‌بینی بازی سختی رو داشتیم، می‌دانستیم تیم بسیار باکیفیت است و واقعاً تیم بسیار خوبی بودند درست است که موقعیت‌های زیادی نداشتند. 

وی با اشاره به اینکه نتوانستیم موقعیت‌های زیادی خلق کنیم گفت: ما باید از تک موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم ما موقعیت‌های ۹۰ درصدی و ۱۰۰ درصدی داشتیم و نیمه دوم تیم مقابل بیشتر عقب نشست و منتظر ضد املاک شد و دلیل دوم زمین ما است که نیاز به‌سرعت دارد و بچه‌ها زمانی استپ می‌کردند نیاز به چند ضرب بازی داشت و معمولاً در بازی‌های که تیم‌ها عقب بازی می‌کنند و فشرده کار می‌کنند و باید زمین خوبی داشته باشیم که سرعت بازی را زیاد کنید و راحت در زمین بازی کنید.

زارع با اشاره به اینکه زحمات زیادی برای استادیوم کشیدن گفت: امیدوارم در دو هفته آینده وضعیت زمین بهتر شود در مجموع مستحق برد بودیم و فوق‌العاده سخت، ولی شیرین که به مردم شهرم این برد را تقدیم میکنم. 

سرمربی ملوان با اشاره به خراب شدن پنالتی توسط سجاد بازگیر گفت: بزرگترین فوتبالیست‌های دنیا هم پنالتی خراب می‌کنند و حتی دیروز هم کلی تمرین کردیم و یکی از بهترین پنالتی‌زن‌های ما سجاد بود و نیاز به روحیه‌ای دارد که سجاد این روحیه را دارد و در فوتبال پیش می‌آید و مشکل از من است که نتوانستیم پنالتی را به گل تبدیل کنیم. 

وی با اشاره به شرایط نامناسب مالی باشگاه گفت: من واقعاً شرمنده بازیکنان هستم و واقعاً می‌بینم در حال تلاش هستند و امیدوارم که اتفاقات خوبی رخ دهد و به بازیکنان هم گفتم مطمئن هستم خدا جواب زحمات شأن را می‌دهد و سری گذشته هم گفتم خدا دل بچه‌ها را ببیند و کسی دل را به دریا بزند و این اتفاق را رقم بزند و ما از شرمندگی بازیکنان در آییم. 

زارع با اشاره به تأثیر تشویق هواداران باشگاه ملوان گفت: تشویق‌های خوب هواداران بازیکنان را روبه‌جلو حرکت دادند و رفته‌رفته بهتر شدیم وقتی رو به سرما برویم وضعیت سخت می‌شود و زمان می‌برد تا بازیکنان عادت کنند به بازیکنان تبریک می‌گویم. 

وی با اشاره به بازگشت محمد عمری افزود: فردا بخیه را خواهد کشید و دو سه روز آینده نرم دوی را شروع خواهد کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *