محمدرضا صباغیان در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام‌ کرد/ صباغیان: هدف و اولویتم اصلاح ساختار سیاسی و اقتصادی است

11:42 - 10 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۹۳۱
محمدرضا صباغیان در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام‌ کرد/ صباغیان: هدف و اولویتم اصلاح ساختار سیاسی و اقتصادی است
محمدرضا صباغیان با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

خبرگزاری میزان - محمدرضا صباغیان، نماینده مجلس در دوره‌های دهم، یازدهم و نماینده مردم نماینده مردم ابرکوه، بافق ، خاتم و مهریز استان یزد در مجلس دوازدهم با حضور در ستاد انتخابات کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

محمدرضا صباغیان در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام‌ کرد

وی پس از ثبت‌نام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز علیرغم موفقیت‌ها و دستاورد‌های خوبی که در برخی از حوزه‌ها داشتیم، یک‌سری مشکلات داریم که باید حل شوند.

وی افزود: بنده ریشه مشکلات را در ساختار سیاسی و اداری کشور می‌بینم و تا زمانی که این ساختار سیاسی و اداری اصلاح نشود، طبعیتاً هر کسی بیاید روی همان ریل حرکت خواهیم کرد و خیلی تفاوتی نخواهد داشت.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: هدف اصلی و اولویت اول من اصلاح ساختار سیاسی و اقتصادی کشور است.

وی افزود: بسیاری از دستگاه‌های خدمات‌رسان به شکل جزیره‌ای کار می‌کنند، همه این‌ها باید زیر نظر یک واحد مدیریت شهری قرار بگیرند و در این صورت دولت کوچک خواهد شد.

صباغیان با تاکید بر اینکه فرمانداران و استانداران باید نمایندگان سیاسی دولت باشند نه مدیران اجرایی، گفت: به نظرم باید وضعیت سیاسی و اداری کشور را با دو هدف تقویت جمهوریت و اسلامیت نظام اصلاح کرد، اگر با این هدف کار کنیم خیلی از مشکلاتی که امروز داریم، حل می‌شوند.



انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *