وزیر کشور: امیدواریم انتخابات ریاست جمهوری در کمال سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت برگزار شود

8:25 - 10 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۸۹۶
وزیر کشور: امیدواریم انتخابات ریاست جمهوری در کمال سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت برگزار شود
وزیر کشور همزمان با آغاز فرآیند ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری ابراز امیدواری کرد که این انتخابات مانند انتخابات مجلس شورای اسلامی در کمال سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت برگزار شود.

خبرگزاری میزان- احمد وحیدی، وزیر کشور صبح امروز پنج‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: فرآیند چهاردهمین دوره انتهابات ریاست جمهوری در کشور را با ثبت نام از داوطلبان این دوره اغاز می‌کنیم.  

وی افزود: بدین ترتیب ثبت‌نام از داوطلبان را به مدت ۵ روز خواهیم داشت، پس از آن نیز ۷ روز بررسی صلاحیت‌ها و ۱۵ روز تبلیغات داوطلبان ادامه خواهد داشت و در روز ۸ تیرماه نیز اخذ رای در کل کشور انجام می‌شود.  

وحیدی بیان کرد: امیدواریم این دوره از انتخابات نیز همانند انتخابات مجلس شورای اسلامی در کمال سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت برگزار شود.  

وزیر کشور با اشاره به شهادت رئیس جمهور و همراهان وی، تصریح کرد: در شرایط حساس کشور که یک نقطه تحولی در تاریخ جمهوری اسلامی است، با وجود چنین ضایعه بزرگی با هدایت‌های رهبر انقلاب و قانون اساسی، هیچ خللی در اداره کشور به وجود نیامد.

وی گفت: امیدواریم با حضور همگان و اصحاب رسانه، احزاب، شخصیت‌های پرنفوذ و تاثیرگذار و با رعایت اخلاق، انتخابات خوبی را شاهد باشیم.


انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *