گفت‌وگو|

رئیس فراکسیون مقاومت مجلس: پاسخ حزب‌الله به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در شأن شهید نصرالله خواهد بود

8:06 - 14 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۱۴۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس فراکسیون مقاومت مجلس: پاسخ حزب‌الله به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در شأن شهید نصرالله خواهد بود
رئیس فراکسیون مقاومت مجلس با بیان اینکه پاسخ حزب‌الله به جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی در شأن شهید نصرالله خواهد بود گفت: حزب‌الله به خوبی می‌داند چگونه باید به رژِیم غاصب صهیونیستی پاسخ بدهد، چرا که وسط میدان است.

حجت الاسلام و المسلمین نبویان در گفت‌وگو با میزان، درباره ابعاد انتقام حزب الله و سازمان مقاومت اظهار کرد: حزب الله به خوبی می‌داند چگونه باید به رژِیم غاصب صهیونیستی پاسخ بدهد، چرا که وسط میدان است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: باید به این نکته توجه کنیم، توقعات بعضی از دوستان در پاسخ حزب الله بالاست، در حالیکه اینگونه نباید باشد، چرا که این ما نیستیم که وسط میدان جنگیم بلکه الان وسط میدان لبنان و حزب الله قرار دارد.

وی با بیان اینکه نحوه پاسخ باید در اختیار حزب الله قرار بگیرد گفت: امروز دشمن با تمام امکانات و کمک همه سیستم اطلاعاتی آمریکا، آلمان، انگلیس، فرانسه و برخی کشور‌های عربی به میدان نبرد با جبهه مقاومت آمده است.

نبویان اظهار کرد: مطمئنا پاسخ حزب الله به جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی در شأن سید حسن نصرالله خواهد بود و این مهم خواست ملت ایران نیز است.

وی بیان داشت: جوانان کشورمان پر نشاط در دفاع از منافع ملت ایران آماده هستند و این ظرفیت مهم برای ما خیلی ارزشمند است. به آنها عرض می‌کنم توان خود را حفظ کنید و بیدار باشید ما نباید از مکر و حیله دشمن غافل شویم.

انتهای پیام/


برچسب ها: سید حسن نصرالله

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *