رئیس فراکسیون مقاومت مجلس: برای تامین منافع ایران باید به کمک حزب‌الله لبنان و بازوان جبهه‌ مقاومت بشتابیم

11:05 - 10 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۰۵۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس فراکسیون مقاومت مجلس: برای تامین منافع ایران باید به کمک حزب‌الله لبنان و بازوان جبهه‌ مقاومت بشتابیم
رئیس فراکسیون مقاومت با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی قطعا به سراغ ایران نیز خواهند آمد گفت: برای تامین منافع ایران باید به کمک حزب‌الله لبنان و یاری بازوان جبهه‌ مقاومت بشتابیم.

خبرگزاری میزان - نشست خبری حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود نبویان رئیس و سید مرتضی محمودی سخنگوی فراکسیون مقاومت مجلس به منظور تبیین مواضع و اعلام برنامه‌های این فراکسیون برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحمود نبویان ضمن تسلیت حادثه‌ طبس و محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان بیان داشت: امروز وضعیت علیه رژیم صهیونیستی است و این رژیم بعد از شکست در غزه رو به ترور آورده است.

رئیس فراکسیون مقاومت با تاکید بر استمرار مقاومت برای مقابله با دشمن گفت: اگر مقابل استکبار ایستادگی کنیم دشمن عقب خواهد رفت و این سنت الهی است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: راه شکست دشمنان ایران ایستادگی است نه عقب نشینی. 

وی با بیان اینکه دشمن اعلام کرده نیروهای مقاومت باید نابود شوند گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی قطعا به سراغ ایران نیز خواهند آمد چرا که جمهوری اسلامی ایران بازوی جبهه مقاومت و حزب‌الله است و اگر منتظر حمله دشمن باشیم قطعا شکست خواهیم خورد.

نبویان ادامه داد: برای تامین منافع ایران باید به کمک حزب‌الله لبنان و یاری بازوان جبهه‌ مقاومت بشتابیم و به این دلیل فراکسیون مقاومت تشکیل شده است.

رئیس فراکسیون مقاومت از تشکیل اتحادیه فراکسیون مقاومت مجالس کشورها خبر داد و گفت: به دنبال رسیدن به این هدف هستیم. مراد از کشورهای مقاومت فقط کشورهای اسلامی نیست و هر کشوری که در برابر ظلم ایستادگی می‌کند کشور مقاومت است.

وی با تأکید بر اینکه ایران باید پاسخ دهد تا کشور امن باشد گفت: ما باید آسیب‌ها را کمتر کنیم، اگر بزنیم می‌زند نزنیم هم می‌زند پاسخ ایران قطعی است اما باید آسیب‌ها شناسایی شود. ما برای کاهش آسیب‌ها به دنبال جمع‌آوری نظرات کارشناسان هستیم.

نبویان با اشاره‌ به پاسخ ایران به ترور اسماعیل هنیه گفت: رژیم صهیونیستی به‌دنبال ایران است و روز گذشته نیز در صحبت با ایرانیان به وضوح این موضوع را مطرح کرد. تا وقتی زنده هستیم آسیب‌پذیر هستیم و باید تلاش کنیم سطح این آسیب‌ها را کم کنیم.

رئیس فراکسیون مقاومت مجلس ادامه داد: اگر رژيم صهيونيستی عمليات زمینی به لبنان را آغاز کند حتما شکست خواهد خورد، چون ظالم رفتنی است.

وی با بیان اینکه همه ملت ایران به دنبال دفاع از منافع خود هستند گفت: درباره دکترین هسته‌ای باید در سطح کلان تصمیم گرفته شود، ما نیاز به بمب هسته‌ای نداریم چرا که ذخایر آمونیاک رژیم صهیونیستی با یک موشک ایران تمام است. این رژیم حواس خود را جمع کند که طرف ملت ایران نیاید.

نبویان ضمن اشاره به اینکه تاسیس سفارت مجازی جزو قوانین ماست و ما به دنبال اجرایی شدن آن هستیم گفت: بررسی قوانین در جهت اجرایی شدن و رفع نقصان آنها در دست اقدام قرار دارد.

انتهای پیام/

 


برچسب ها: سید حسن نصرالله

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *