سخنگوی ستاد انتخابات: تاکنون سه نفر شرایط قطعی ثبت‌نام در انتخابات را داشته‌اند

14:28 - 10 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۹۵۸
سخنگوی ستاد انتخابات: تاکنون سه نفر شرایط قطعی ثبت‌نام در انتخابات را داشته‌اند
سخنگوی ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه از صبح امروز تاکنون ۳ نفر شرایط قطعی ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری را داشته‌اند، گفت: داوطلبان برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری، همراه داشتن اصل مدرک تحصیلی، کارت ملی، شناسانه و گواهی سوء پیشنیه را فراموش نکنند.

خبرگزاری میزان - محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: از صبح امروز تاکنون ۳ نفر شرایط قطعی ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری را داشته‌اند.

وی افزود: براساس قانون انتخابات ریاست جمهوری و مصوبه شورای نگهبان مقرر شده مدارک داوطلبانی که دارای شرایط هستند بررسی شود و چنانچه دارای شرایط بودند ثبت نام قطعی از آنان به عمل آید بر همین اساس همکاران ما در ستاد انتخابات کشور میزبان برخی از داوطلبان بودند و این فرایند تا ساعت ۱۸ امروز ادامه خواهد داشت. 

اسلامی عنوان کرد: مدارک کسانی که دارای شرایط سنی ۴۰ تا ۷۵ سال هستند، دارای مدرک فوق لیسانس به بالاهستند و همچنین افرادی که سابقه تصدی ۴ سال مدیریت کلان کشور را دارند، و همینطور سوء سابقه و پیشنیه ندارند به صورت دقیق توسط همکاران من در ستاد انتخابات کشور برررسی می‌شود وچنانچه دارای شرایط باشند به سالن اصلی ثبت نام راهنمایی می‌شوند. 

سخنگوی ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: توصیه من به داوطلبانی که دارای این شرایط هستند این است که زمان را مدیریت کرده و ثبت نام خود را به روز‌های آخر موکل نکنند. 

اسلامی گفت: داوطلبان برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری، همراه داشتن اصل مدرک تحصیلی، کارت ملی، شناسانه و گواهی سوء پیشنیه را فراموش نکنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *