سپاه پاسداران: قلب سرزمین‌های اشغالی را با موشک‌های بالستیک هدف قرار دادیم/ ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده است

20:50 - 10 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۱۹۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سپاه پاسداران: قلب سرزمین‌های اشغالی را با موشک‌های بالستیک هدف قرار دادیم/ ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده است
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک، اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داده است.

 خبرگزاری میزان - روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از حمله موشکی به تل‌آویو خبر داد و اعلام کرد: پس از یک دوره خویشتن‌داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونسیتی و برابر حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد و تشدید شرارت‌های رژیم با حمایت آمریکا در قتل عام مردم لبنان و غزه و به شهادت رساندن مجاهد کبیر رهبر محور مقاومت و دبیرکل سرافراز حزب الله سید حسن نصرالله و شهادت فرمانده رشید و مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان سرلشکر پاسدار سید عباس نیلفروشان، نیروی هوافضای سپاه پاسداران با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک، اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد.

ویدیویی از لحظۀ اعلام رمز عملیات «وعده صادق۲» توسط فرمانده کل سپاه
۱۴۰۳/۰۷/۱۱ - ۰۱:۴۹
سرلشکر باقری: اگر صهیونیست‌ها کنترل نشوند و علیه ایران اقدامی کند، تمامی زیرساخت‌هایش را هدف قرار می‌دهیم
۱۴۰۳/۰۷/۱۱ - ۰۱:۴۸
سرلشکر باقری، ئیس ستاد کل نیروهای مسلح: امشب پایگاه موساد، پایگاه هوایی نواتیم و پایگاه هاتسریم، رادارهای راهبردی و مراکز تجمع تانک‌های صهیونیست‌ها را هدف قرار دادیم

 
لحظه برخورد موشک‌های ایرانی به سرزمین‌های اشغالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۱ - ۰۰:۵۹
تصاویر شلیک موشک‌های سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق ۲
۱۴۰۳/۰۷/۱۱ - ۰۰:۴۴
ستاد کل نیروهای مسلح: اگر رژیم صهیونیستی اقدام به پاسخ متقابل کند باید منتظر ویرانی زیرساخت‌های خود به صورت گسترده و فراگیر باشد
۱۴۰۳/۰۷/۱۱ - ۰۰:۱۳

ستاد کل نیروهای مسلح بیانیه‌ای درباره عملیات «وعده صادق ۲» صادر و اعلام کرد: به دنبال اقدامات نامشروع رژیم صهیونیستی، با ترور مستشاران ایرانی در سوریه، لبنان و با نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در شهادت شهید والامقام محمدرضا زاهدی، شهید بزرگوار اسماعیل هنیه در تهران و پس از آن با ترور رهبران و فرماندهان حزب الله لبنان به ویژه مجاهد کبیر و جان‌برکف جبهه مقاومت، شهید سید حسن نصرالله و مستشار دلاور ایرانی سردار سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان، همزمان با قتل و عام مردم مظلوم لبنان و فلسطین به خصوص زنان و کودکان بی‌پناه، حقوق مشروع حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران نادیده گرفته شده و پاسخ مقتضی را ضروری نمود.

رژیم کودک‌کش اسرائیل غاصب و حامیان بین المللی و منطقه‌ای آن، علی‌الخصوص حامی اصلی آن آمریکای جنایتکار باید بدانند، ضمن اینکه جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۵ سال گذشته هیچ گاه آغازگر هیچ جنگی نبوده و نخواهد بود لکن در دفاع از حق مشروع خود در مقابل هر تجاوز و تعرّضی با صلابت و قدرت مثال زدنی کوتاه نمی‌آید و هر متجاوز شرور در هر سطحی را از کرده خود پشیمان می‌کند.ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تشکر از اقدام مشروع، شجاعانه و مجاهدانه فرزندان رشید ملّت ایران در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت ها و پشتیبانی های ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران و وزارت مقتدر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در انتقام و مجازات رژیم کودک‌کش و جلّاد صهیونیستی این عملیات را حق مشروع خود دانسته و هشدار می دهد چنانچه آن رژیم متجاوز، اقدام به پاسخ متقابل نماید باید منتظر ویرانی زیرساخت‌های خود به صورت گسترده و فراگیر در سرزمین های اشغالی فلسطین باشد و در صورت دخالت مستقیم کشورهای حامی رژیم در تجاوز و تعرض به ایران اسلامی، همزمان مراکز و منافع آنها نیز در سطح منطقه با هجوم مقتدرانه و پشیمان کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روبه‌رو خواهد شد.

محسن رضایی: امشب شعله‌های خشم ملت ایران زبانه کشید
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۳:۵۷

محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: امشب شعله‌های خشم ملت ایران پس از بی مسئولیتی شورای امنیت سازمان ملل درباره شهادت مظلومانه قهرمان فلسطین، آقای هنیه، زبانه کشید. آمریکا و اروپا نباید از جنایت‌های بی سابقه هیتلر زمان در غزه و لبنان حمایت کنند. از خشم ملت‌های مسلمان بترسند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی: ایران هنوز خیلی از آنچه را که می‌توانست انجام بدهد را نشان نداده است
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۳:۵۵

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی: توصیه ما به رژیم کودک کش صهیونیستی این است که عرصه میدان را ببینند، آن‌هایی که فکر می‌کردند از گنبد آهنین امکان عبور و امکان انجام عملیات نیست ببینند که موشک‌ها چگونه به مراکز راهبردی، پایگاه‌های نظامی، هوایی و راداری در سرزمین‌های اشغالی اصابت کرده است. دشمن بداند که ایران هنوز خیلی از آنچه را که می‌توانست انجام بدهد را نشان نداده است و در محاسبات اشتباه خود بیشتر تامل کنند.

ظریف: ایران دارای حق ذاتی دفاع از خود در برابر حملات مکرر رژیم صهیونیستی علیه سرزمین و شهروندانش است
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۳:۳۷

محمدجواد ظریف در ایکس نوشت: ریاکاری غرب نه تنها شرم‌آور است، بلکه فوق‌العاده خطرناک نیز هست.

دولت‌های غربی با حمایت و تشویق به نسل‌کشی اسرائیل در غزه و موافقت با تجاوزات اسرائیل علیه ایران، فلسطین، لبنان، سوریه، یمن و سایر کشورهای منطقه، به این جنایات دامن زده‌اند.

ایران دارای حق ذاتی دفاع از خود در برابر حملات مکرر مسلحانه رژیم صهیونیستی علیه سرزمین و شهروندانش است. 

رژیم صهیونیستی و متحدانش به تنهایی مسئول تمامی پیامدهای تحریکات و تشدیدهای مداوم هستند.

رئیس مجلس: در برابر تهدیدات دشمن پاسخ‌های دور از انتظاری طراحی شده است
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۳:۳۳

سپاه پاسداران: قلب سرزمین‌های اشغالی را با موشک‌های بالستیک هدف قرار دادیم/ ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده است

سخنگوی دولت: حفظ عزت و اقتدار ایران همواره از اولویت‌های دولت چهاردهم است
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۳:۱۸

فاطمه مهاجرانی ،سخنگوی دولت درباره پاسخ موشکی ایران به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی گفت: حفظ عزت واقتدار ایران همواره از اولویت های دولت چهاردهم است و این اقدام نیز در راستای همین هدف بوده و با تایید شورای عالی امنیت ملی انجام شده است.

ویبا تاکید براین که ما بیش از هر زمان به وحدت و  اجماع ملی نیازمندیم اظهار کرد: اکنون با اتکا به وفاق؛ انسجام و یکپارچگی ملی را باید حفظ کرد تا در مقابل هر تهدید خارجی بایستیم.

ضربات جبهه‌ مقاومت بحول و قوه‌ الهی کوبنده‌تر خواهد شد
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۳:۱۶

 همزمان با حمله موشکی سنگین جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونی، رسانه KHAMENEI.IR جمله‌ای از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی را به زبان عبری در صفحه توئیتر (ایکس) منتشر کرد: ضربات جبهه‌ی مقاومت بر پیکر فرسوده و رو به زوال رژیم صهیونی، بحول و قوه‌ی الهی کوبنده‌تر خواهد شد.

سپاه پاسداران: قلب سرزمین‌های اشغالی را با موشک‌های بالستیک هدف قرار دادیم/ ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده است

سردار وحیدی: رژیم صهیونیستی و حامیان آن‌ها بدانند که نباید دست از پا خطا کنند
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۸

احمد وحیدی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: رزمندگان اسلام یک بار دیگر نشان دادند که قدرت اراده و تصمیم و قدرت عمل آن‌ها برای برخورد با رژیم صهیونیستی بسیار قوی است.

این قدرت رزمندگان اسلام نشان می‌دهد که همه جبهه مقاومت و ایران آماده دفاع از حریم امنیتی خود و آنچه که به آن‌ها به عنوان ظلم بزرگ و آشکاری که بر مردم منطقه چه در غزه و لبنان روا می‌دارند هستند.

رژیم صهیونیستی و حامیان آن باید بدانند که نباید دست از پا خطا کنند و خود را در گردابی بیندازند که رژیم صهیونیستی الان در آن افتاده است. باید مراقبت کنند که جمهوری اسلامی خیلی مقتدرانه از هرگونه اقدام سوئی که آن‌ها بخواهند داشته باشند دفاع خواهد کرد.

این عملیات نشان داد که همه ادعا‌های آن‌ها که سالیان دراز پول‌های زیاد خرج کردند و انواع ضد هوایی‌ها را درست کردند چطور موشک‌های رزمندگان بر قلب سرزمین‌های اشغالی نشست که این نشان از قدرت جمهوری اسلامی و هم حرف‌های باطل و بزرگنمایی آن‌ها دارد.

اینکه بتوانند در جایی با تخریب چندین برج و ساختمان فردی را شهید کنند هنر نیست و هنر آن است که در میدان جنگ و در یک رویارویی بتوانند مقابله کنند که امروز رزمندگان ما به خوبی این را نشان دادند.

این اقدام پاسخی به مطالبات مردم بود و نشان می‌دهد که ما نباید اسیر عملیات روانی دشمن شویم و به تصمیم فرماندهی میدان ایمان داشته باشیم و بدانیم که آن‌ها در بهترین شرایط و بهترین زمان و به بهترین وجه عمل خواهند کرد. این عملیات، وعده صادق ۲ دیگری بود که توسط رزمندگان اسلام محقق شد.

تصاویر شلیک موشک عماد به سمت قلب سرزمین‌های اشغالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۸

سپاه پاسداران: قلب سرزمین‌های اشغالی را با موشک‌های بالستیک هدف قرار دادیم/ ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: سپاه و نیرو‌های مسلح به وعده‌ای که به ملت ایران داده بودند عمل کردند
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۵

ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی: امشب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو‌های مسلح ما به وعده‌ای که به ملت عزیز ایران داده بودند عمل کردند.

این موج اول عملیات سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح ما است و بدون شک اگر رژیم صهیونیستی دچار خطای محاسباتی شود و اقدامی را انجام دهد که خدشه‌ای بر کشور و امنیت ما وارد شور قطعاً اقدامات بعدی بسیار ویران کننده‌تر و عذاب آور‌تر خواهد بود.

امروز بخشی از آن وعده ای که سپاه پاسداران‌، مسئولین نظام اسلامی و نیروهای مسلح ما داده بودند محقق شد و بدون شک این آمادگی در نیروهای مسلح و سپاه پاسداران هوافضای قهرمان ما است که هر اقدامی را قاطعانه پاسخ دهند.

امیدواریم که رژیم صهیونیستی از این اقدام درس گرفته باشد و دست به یک اقدام اشتباه نزند البته برآوردهای ما این است که رژیم صهیونیستی امکان اقدام علیه ما را ندارد.

در این مرحله از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراکز نظامی و اماکنی که نیروهای مزدور و جنایتکار رژیم صهیونیستی در آن قرار داشتند مورد هدف قرار گرفتند لاکن شاید خطای محاسباتی آن ها منتهی به این شود که سایر موقعیت های نظامی و حتی غیرنظامی مورد هدف قرار گیرد.

پزشکیان: این تنها گوشه‌ای از توان ماست
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۲:۴۸

 رئیس جمهور پس از حملات موشکی ایران علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی در توییت نوشت: بر اساس حقوق مشروع و با هدف صلح و امنیت برای ایران و منطقه، پاسخ قاطع به تجاوزات رژیم صهیونیستی داده شد. این اقدام در دفاع از منافع و اتباع ایرانی بود. نتانیاهو بداند، ایران جنگ‌طلب نیست، اما در برابر هر تهدیدی قاطعانه می‌ایستد. این تنها گوشه‌ای از توان ماست. با ایران وارد درگیری نشوید.

سپاه پاسداران: قلب سرزمین‌های اشغالی را با موشک‌های بالستیک هدف قرار دادیم/ ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده است

نخستین تصاویر از عملیات وعده صادق ۲
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۲:۴۴
اطلاعیه دوم روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۲:۴۰

بسم الله الرحمن الرحیم

امت اسلامی جبهه بزرگ مقاومت وملت شریف ایران اسلامی

پیرو اطلاعیه قبلی، فرزندان شما در سپاه پاسدان انقلاب اسلامی طبق وعده‌هایی که مسئولان جمهوری اسلامی و فرماندهان نظامی داده بودند؛ با کمک سایر نیرو‌های مسلح طی عملیات وعده صادق ۲ با رمز یا رسول الله (ص)

مراکز راهبردی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با موشک‌های ساخت فرزندان ایران اسلامی مورد هدف قرار دادند.

در این عملیات برخی از پایگاه‌های هوایی و راداری؛ مراکز توطئه و طراحی ترور علیه رهبران مقاومت به خصوص شهید دکتر اسماعیل هنیه و رهبرحزب الله لبنان شهید حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله و فرماندهان نظامی حزب الله، مقاومت اسلامی فلسطین و فرماندهان سپاه پاسداران مورد اصابت قرارگرفتند.

 علی رغم اینکه این منطقه با پیشرفترین و پرحجم‌ترین سامانه‌های پدافندی محافظت می‌شد  ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده  و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی وعملیاتی جمهوری اسلامی به وحشت افتاده است.

این عملیات در چهارچوب حق دفاع مشروع وبراساس قوانین بین المللی انجام گرفته وهرگونه حماقت دشمن به صورت ویرانگر وپشیمان کننده پاسخ داده خواهد شد.

هدف قرار گرفتن سه پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۲:۲۴

سه پایگاه هوایی اصلی رژیم صهیونیستی شامل نواتیم، هاتزریم و تل‌نوف در نزدیکی تل‌آویو هدف قرار گرفت.

انهادام رادار سپر دفاع موشکی هدایت شونده موشک‌های «آرو ۲و ۳» با موشک‌های هایپرسونیک
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۲:۲۳

موشک‌های هایپرسونیک ایران تعدادی از سامانه‌های پدافندی آرو ۲ و آرو ۳ رژیم صهیونیستی را منهدم کرده است.

 

حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات وعده صادق ۲ با رمز مبارک یارسول‌الله به اهداف امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۲۲:۲۱

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: لحظاتی قبل و پس از یک دوره خویشتن‌داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونسیتی و برابر حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد و تشدید شرارت‌های رژیم با حمایت آمریکا در قتل عام مردم لبنان و غزه و به شهادت رساندن مجاهد کبیر رهبر محور مقاومت و دبیرکل سرافراز حزب الله سید حسن نصرالله و شهادت فرمانده رشید و مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان سرلشکر پاسدار سید عباس نیلفروشان، نیروی هوافضای سپاه پاسداران با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک، اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد که جزئیات آن متعاقباً به استحضار خواهد رسید.
 
خاطرنشان می‌سازد این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است.  اخطار داده می‌شود چنانچه رژیم صهیونیستی به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین‌المللی است، واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد. وَمَا النَّصرُ إِلّا مِن عِندِ اللَّهِ العَزیزِ الحَکیمِ



انتهای پیام/


برچسب ها: وعده صادق 2

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *