رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: سپاه و نیرو‌های مسلح به وعده‌ای که به ملت ایران داده بودند عمل کردند

22:10 - 10 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۲۰۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: سپاه و نیرو‌های مسلح به وعده‌ای که به ملت ایران داده بودند عمل کردند
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو‌های مسلح ما به وعده‌ای که به ملت عزیز ایران داده بودند عمل کردند گفت: اگر رژیم صهیونیستی اقدامی انجام دهد که خدشه‌ای بر کشور و امنیت ما وارد شود قطعاً اقدامات بعدی بسیار ویران کننده‌تر خواهد بود.

خبرگزاری میزان - ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ارتباط تلفنی با شبکه خبر درباره حملات موشکی سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی گفت: امشب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو‌های مسلح ما به وعده‌ای که به ملت عزیز ایران داده بودند عمل کردند.

وی ادامه داد: البته لازم به ذکر است که این موج اول عملیات سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح ما است و بدون شک اگر رژیم صهیونیستی دچار خطای محاسباتی شود و اقدامی را انجام دهد که خدشه‌ای بر کشور و امنیت ما وارد شور قطعاً اقدامات بعدی بسیار ویران کننده‌تر و عذاب آور‌تر خواهد بود.

وی افزود: امروز بخشی از آن وعده ای که سپاه پاسداران‌، مسئولین نظام اسلامی و نیروهای مسلح ما داده بودند محقق شد و بدون شک این آمادگی در نیروهای مسلح و سپاه پاسداران هوافضای قهرمان ما است که هر اقدامی را قاطعانه پاسخ دهند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم که رژیم صهیونیستی از این اقدام درس گرفته باشد و دست به یک اقدام اشتباه نزند البته برآوردهای ما این است که رژیم صهیونیستی امکان اقدام علیه ما را ندارد.

عزیزی اظهار داشت: در این مرحله از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراکز نظامی و اماکنی که نیروهای مزدور و جنایتکار رژیم صهیونیستی در آن قرار داشتند مورد هدف قرار گرفتند لاکن شاید خطای محاسباتی آن ها منتهی به این شود که سایر موقعیت های نظامی و حتی غیرنظامی مورد هدف قرار گیرد.

 

انتهای پیام/


برچسب ها: وعده صادق 2

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *