سردار وحیدی: رژیم صهیونیستی و حامیان آن‌ها بدانند که نباید دست از پا خطا کنند

21:37 - 10 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۱۹۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سردار وحیدی: رژیم صهیونیستی و حامیان آن‌ها بدانند که نباید دست از پا خطا کنند
فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به حملات موشکی سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی گفت: رژیم صهیونیستی و حامیان آن‌ها بدانند که نباید دست از پا خطا کنند.

خبرگزاری میزان - احمد وحیدی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص حملات موشکی سپاه پاسداران به قلب سرزمین‌های اشغالی گفت: رزمندگان اسلام یک بار دیگر نشان دادند که قدرت اراده و تصمیم و قدرت عمل آن‌ها برای برخورد با رژیم صهیونیستی بسیار قوی است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی، جنایتکار و متجاوزی است که حد خود را نشناخت و به حریم امنیتی ایران تجاوز کرد و رهبران بزرگ یعنی شهید هنیه و شهید سید حسن نصرالله را به شهادت رساند و مردم غزه و لبنان را زیر انواع بمب‌ها از بین برد. 

وحیدی افزود: این قدرت رزمندگان اسلام نشان می‌دهد که همه جبهه مقاومت و ایران آماده دفاع از حریم امنیتی خود و آنچه که به آن‌ها به عنوان ظلم بزرگ و آشکاری که بر مردم منطقه چه در غزه و لبنان روا می‌دارند هستند.


فرمانده سابق نیروی قدس سپاه اظهار داشت: نشان داده شد که مطالبات مردم  عزیز ما در پاسخ توسط نیرو‌های مسلح ما در وقت  خود و به موقع با قدرت پاسخ داده خواهد شد و همه مردم ما در اوج شادی و شعف از این قدرت نمایی و اقتداری است که سپاه پاسداران عزیز و همه نیرو‌های مسلح نشان دادند و امروز برای همه مردم ما یکبار دیگر آشکار شد که در دفاع از سرزمین، حریم امنیتی و حاکمیت ملی مان  و در دفاع از مظلومان یک لحظه هم کوتاه نخواهیم آمد و این کار با قدرت ادامه پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی و حامیان آن باید بدانند که نباید دست از پا خطا کنند و خود را در گردابی بیندازند که رژیم صهیونیستی الان در آن افتاده است. باید مراقبت کنند که جمهوری اسلامی خیلی مقتدرانه از هرگونه اقدام سوئی که آن‌ها بخواهند داشته باشند دفاع خواهد کرد.

سردار وحیدی افزود: این عملیات نشان داد که همه ادعا‌های آن‌ها که سالیان دراز پول‌های زیاد خرج کردند و انواع ضد هوایی‌ها را درست کردند چطور موشک‌های رزمندگان بر قلب سرزمین‌های اشغالی نشست که این نشان از قدرت جمهوری اسلامی و هم حرف‌های باطل و بزرگنمایی آن‌ها دارد.

فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اینکه بتوانند در جایی با تخریب چندین برج و ساختمان فردی را شهید کنند هنر نیست و هنر آن است که در میدان جنگ و در یک رویارویی بتوانند مقابله کنند که امروز رزمندگان ما به خوبی این را نشان دادند.

 وی خاطر نشان کرد: این برای ملت ما نشان دهنده این که هوشیاری و هشداری نیرو‌های مسلح ما و تصمیم گیری به موقع آن‌ها به موقع صورت می‌گیرد و آن‌ها باید این اطمینان خاطر را داشته باشند که هر کاری که بر عهده نیرو‌های مسلح است به خوبی انجام می‌دهند و آن شاالله که ما شاهد پیروزی‌های گسترده جبهه مقاومت باشیم.

سردار وحیدی اذعان داشت: آن‌ها خیلی تبلیغ و عملیات روانی می‌کردند که ایران می‌ترسد جواب دهد. خب این‌ها را برای قوت قلب دادن به افراد خود به کار می‌بردند. فکر می‌کردند اینکه با چند هواپیما و بمباران کردن، یک عده‌ای را شهید کنند می‌توانند این ماجرا را به کمک عملیات روانی تمام کنند، اما این اتفاق که گوشه بسیار کوچکی از توانمندی‌های جمهوری اسلامی است نشان داد که همه حرف‌های آن‌ها با وجود کمک همه کشور‌ها اشتباه است.

فرمانده سابق نیروی قدس سپاه تاکید داشت: این بخش بسیار کوچکی از قدرنمایی نیرو‌های مسلح بزرگ و پرافتخار ما بود که سپاه عزیز آن را به منصه ظهور رساند که همین جا لازم است به همه آن‌ها خدا قوت بگوییم.

عملیات امشب وعده صادق دیگری توسط رزمندگان اسلام بود

وی ادامه داد: این اقدام پاسخی به مطالبات مردم بود و نشان می‌دهد که ما نباید اسیر عملیات روانی دشمن شویم و به تصمیم فرماندهی میدان ایمان داشته باشیم و بدانیم که آن‌ها در بهترین شرایط و بهترین زمان و به بهترین وجه عمل خواهند کرد. این عملیات، وعده صادق ۲ دیگری بود که توسط رزمندگان اسلام محقق شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *