محمدی: حضور در مسابقات بین‌المللی شناخت ما از کشتی‌گیران را بالا می‌برد/ ترکیب جهانی پس از آسیایی مشخص می‌شود

11:34 - 09 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۷۹۱
محمدی: حضور در مسابقات بین‌المللی شناخت ما از کشتی‌گیران را بالا می‌برد/ ترکیب جهانی پس از آسیایی مشخص می‌شود
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: حضور کشتی گیران به ویژه نفرات کم تجربه و جوان در رقابت‌های بین المللی، شناخت کادر فنی را از آن‌ها بالا می‌برد.

خبرگزاری میزان - غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، با بیان این مطلب اظهار داشت: خوشبختانه فدراسیون کشتی در زمینه اعزام کشتی‌گیران به رقابت‌های بین‌المللی بسیار خوب عمل کرده و ما توانستیم نفرات مدنظر خود را در چند تورنمنت خارجی محک بزنیم.

وی در مورد نتایج تیم منتخب کشتی آزاد در تورنمنت گرجستان گفت: با ۵ کشتی‌گیر در این مسابقات حضور پیدا کردیم که ۲ کشتی‌گیر نیز از نوجوانان به جوانان آمده‌اند که حاصل کار آن‌ها ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز بود.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: عملکرد نفرات مدنظر ما در این مسابقات خوب بود و توانستیم مشکلات و ضعف‌هایی که در اردو‌ها در کشتی گیران ندیدیم، در این مسابقات پیدا کنیم.

دارنده مدال نقره جهان در مورد ترکیب تیم ملی کشتی آزاد جوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: نفرات ما در مسابقات قهرمانی کشور، جام شهیدان علی پناه، جام قهرمانان ترکیه و جام اسخیرلی گرجستان محک خوردند و ترکیب ما برای حضور در قهرمانی آسیا مشخص شده است.

وی در مورد ترکیب این تیم برای حضور در رقابت‌های جهانی گفت: نتایج کشتی گیران در رقابت‌های قهرمانی آسیا صد در صد تأثیرگذار است و اگر عملکرد کشتی گیران مدنظر ما راضی کننده نبود، تصیمات مقتضی را برای رقابت‌های جهانی خواهیم گرفت.

محمدی در مورد سطح کشتی آزاد جوانان ایران گفت: قطعا کشتی گیران خوبی داریم، اما الان زود است که در مورد آن‌ها صحبت کنیم و رقابت‌های جهانی اسپانیا پدیده‌هایی را به کشتی جهان معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *