هاشمی: حق تیروکمان المپیک بود/ همانطور که فروغی در المپیک خواست و توانست، شما هم می‌توانید

17:52 - 09 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۸۰۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
هاشمی: حق تیروکمان المپیک بود/ همانطور که فروغی در المپیک خواست و توانست، شما هم می‌توانید
وزیر ورزش در بازدید از اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان گفت: شاید توقع مدال بالا باشد، اما دور از دسترس نیست؛ همانطور که فروغی در المپیک خواست و توانست سایر ورزشکاران هم می‌توانند.

خبرگزاری میزان - کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان عصر امروز به همراه محمد شروین اسبقیان و مریم کاظمی پور از اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان بازدید و با مبینا فلاح بانوی کماندار المپین کشورمان و کادر فنی این تیم گفتگو کرد. 

هونگ سرمربی تیم ملی تیراندازی کشورمان در خصوص سطح آمادگی فلاحی، گفت: در سطح گرفتن مدال المپیک نمی‌توانیم صحبت کنیم ما در هر مسابقه با هدف کسب مدال می‌رویم نه کسب تجربه. برای المپیک هم تلاش خود را انجام می‌دهیم.

وی افزود: بقیه موفق به کسب سهمیه نشدند، اما رشد خوبی در رنکینگ داشتند. فایر محمدی با اختلاف بسیار کم ششم شد و پنج نفر سهمیه می‌گرفتند و با حداقل اختلاف از کسب سهمیه باز ماند. پیشرفت خوبی داشتیم و پسران هم می‌توانستند سهمیه بگیرند. اگر زودتر آماده می‌شدیم سهمیه می‌گرفتیم. فائر چهارمین تجربه بین المللی را داشت. اگر این روند ادامه داشته باشد در المپیک بعدی شرایط بهتر خواهد بود. بچه‌ها پیشرفت خوبی داشتند و به آینده آن‌ها امیدواریم.

غلامرضا شعبانی بهار نیز گفت: چهار دوره در المپیک حضور داشتیم، اما در هر دوره اولین بازی را باختیم. امروز با سرمربی جلسه داشتیم و برای کسب مدال صحبت کردیم که کار سختی است. امروز کامپوند و ریکرو ما در رده نوجوانان و جوانان آماده هستند.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان نیز عنوان داشت: تیروکمان جزو رشته‌های آخری بود که سهمیه گرفت و حق آن‌ها کسب سهمیه بود. کار‌های زیادی در این رشته انجام شده است.

وی خطاب به مبینا فلاح گفت: باید تمرکز خود را روی مسابقه قرار دهید و باید گوش به فرمان سرمربی باشید. تلاش زیادی کردید و نتیجه آن هر چه شد باید پذیرفت. شاید توقع مدال بالا باشد، ولی دور از دسترس نیست. همانطور که فروغی در المپیک خواست و توانست سایر ورزشکاران هم می‌توانند. از مجموعه فدراسیون و همکارانشان و کادر فنی و کسانی که تلاش می‌کنند قدردانی می‌کنم.

مبینا فلاح بانوی کماندار المپیکی کشورمان، خاطرنشان کرد: حضور شما را خیر مقدم می‌گویم مسیر سختی بود و با موفقیت به پایان رسید این تنها تلاش من نبود بلکه کادر فنی و فدراسیون و دکتر شعبانی بهار تلاش کردند. انتظار حمایت بیشتری از مسئولین داریم، چون رشته ما تجهیزات محور است و کمان نقش مهمی در نتیجه دارد. چون تحریم هستیم و هزینه بالاست از عهده خانواده من خارج است. شعبانی بهار قول داده، ولی هزینه بالاست و امیدوارم وزارت ورزش هم کمک کند.

کیومرث هاشمی گفت: هفته قبل مبلغ خوبی دادیم برای همه فدراسیون‌ها در بحث تجهیزات مبلغ خوبی در نظر گرفته شده و لیست تجهیزات از فدراسیون‌ها گرفته شده میانگین بالای ۱۶۰ درصد افزایش بودجه فدراسیون‌ها داشتیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *