دادگاه علنی برخط در شهرستان دامغان با موضوع مطالبه خسارت برگزار می‌شود

13:44 - 08 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۰۲۲۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادگاه علنی برخط در شهرستان دامغان با موضوع مطالبه خسارت برگزار می‌شود
رئیس کل دادگستری استان سمنان از برگزاری دومین دادگاه علنی برخط سال ۱۴۰۳ در شهرستان دامغان سمنان خبر داد تا بهره برداری لازم برای علاقمندان به مباحث حقوقی و عموم شهروندان از موضوعات مطروحه در شعب قضایی بدست آید.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام‌والمسلمین اکبری رئیس دادگستری استان سمنان گفت: یکی از مأموریت‌های رئیس قوه قضاییه به مسئولان قضایی برگزاری دادگاه علنی برخط است و دستگاه قضایی استان سمنان با جدیت لازم اجرای این موضوع را در دستور کار قرارداده تا اطلاع مردم از رسیدگی به پرونده‌ها و نظارت بر عملکرد دادگاه‌ها به درستی انجام شود. 


وی ادامه داد: در همین راستا مسئولان حوزه‌های قضایی سراسر استان مکلف هستند برگزاری دادگاه علنی برخط را از شعب حقوقی و کیفری پیگیری کرده و این نهمین دادگاه علنی برخط است که روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه سال جاری رأس ساعت ۱۰:۱۵ صبح در شعبه اول دادگاه عمومی حقوقی شهرستان دامغان با موضوع مطالبه خسارت به ریاست قاضی ابوالفضل امیدوار جغری برگزار می‌شود. 


حجت الاسلام و المسلمین اکبری گفت: امکان مشاهده و حضور مجازی عموم مردم در این دادگاه وجود دارد و با زیر ساخت‌های مطمئن و مناسبی که در قوه قضائیه راه اندازی شده است نیاز به حضور فیزیکی نیست. 


رئیس کل دادگستری استان سمنان برگزاری دادگاه علنی برخط را از موارد اشاره شده در اصل ۱۶۵ قانونی اساسی و ماده ۳۵۲ قانون آئین دادرسی کیفری دانست و افزود: علاقمندان به مباحث حقوقی و قضایی و جلسات دادگاه‌ها می‌توانند برخط و از طریق نشانی https://skyroom.adliran.ir/ch/edu-semnan۱ در این دادگاه علنی حضور یابند.


وی در خاتمه تأکید کرد: برگزاری تمامی دادگاه‌های علنی برخط مراجع قضایی استان سمنان از طریق صفحه اطلاع رسانی در پیام رسان‌های ایرانی ایتا و روبیکا به نشانی @akbari_dadsm و تارنمای رسمی دادگستری به نشانی https://dadgostari-sm.eadl.ir/ اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *