الحوثی: رژیم اشغالگر بدترین جنایت‌ها را در غزه مرتکب می‌شود

19:15 - 26 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۶۰۰۵۹
الحوثی: رژیم اشغالگر بدترین جنایت‌ها را در غزه مرتکب می‌شود
دبیرکل جنبش انصارالله یمن، گفت: جنایت صهیونیست‌ها با حمایت آمریکا است و مجموع حملات هوایی به غزه به بیش از ۴۶ هزار حمله رسیده است.

خبرگزاری میزان - عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل جنبش انصارالله یمن روز پنجشنبه، ۲۶ بهمن در سخنانی با بیان اینکه جنایت صهیونیست‌ها با حمایت آمریکاست، گفت: مجموع حملات هوایی به غزه به بیش از ۴۶ هزار حمله به یک منطقه جغرافیایی محدود و پرجمعیت رسیده است.
 
وی افزود: تجاوز وحشیانه اسرائیل علیه غزه برای نوزدهمین هفته متوالی ادامه دارد و این رژیم بدترین جنایات را مرتکب می‌شود.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه اگر حمایت آمریکا نبود اسرائیل نمی‌توانست این همه خسارت و ویرانی گسترده در نوارغزه ایجاد کند، اظهار کرد: جنایات هولناک مرتکب شود.

وی ادامه داد: آمریکا مسئول نخست ویرانی‌های گسترده و جنایات در غزه و ادامه جنایات در این مدت است. آمریکا حمایت مالی گسترده‌ای از جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر کرده و دو بار قانون وضعیت اضطراری را به جریان انداخته است به طوری که گویا اسرائیل بخشی از ارتش آمریکاست.

عبدالملک بدرالدین، اظهار کرد: آمریکا در شورای امنیت از رژیم دشمن حمایت سیاسی می‌کند و از حق وتو برای لغو هر قطعنامه بشردوستانه به نفع ساکنان غزه استفاده می‌کند.

وی گفت: مجموع حملات هوایی به غزه به بیش از ۴۶ هزار حمله به یک منطقه جغرافیایی محدود و پرجمعیت رسیده است.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن ادامه داد: مقدار مواد منفجره‌ای که دشمن با آن غزه را هدف قرار داده است معادل چهار بمب اتمی است که آمریکا روی شهر هیروشیمای ژاپن انداخته است.

الحوثی در بخشی دیگر گفت: تنها در دو ماه اول مسئولان آمریکایی اذعان کردند که دشمن اسرائیلی ۲۹ هزار بمب روی غزه انداخته و این بمب‌ها ساخت آمریکاست.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *