بازدید میدانی رئیس کل دادگستری مازندران از کارخانه زباله سوز نوشهر

12:09 - 05 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۱۴۲۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بازدید میدانی رئیس کل دادگستری مازندران از کارخانه زباله سوز نوشهر
رئیس کل دادگستری مازندران با همراهی معاونین قضایی دادگستری استان، از روند تفکیک و تجزیه زباله درکارخانه زباله سوز و مکان انباشت زباله شهرستان نوشهر بازدید کردند.

خبرگزاری میزان_ رئیس کل دادگستری مازندران با همراهی معاونین قضایی دادگستری استان، از روند تفکیک و تجزیه زباله در کارخانه زباله سوز و مکان انباشت زباله شهرستان نوشهر بازدید کردند. 

حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران در حاشیه این بازدید اظهار کرد: اهمیت حفظ اراضی ملی، منابع طبیعی و محیط زیست یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی استان است و در همین خصوص با نظارت و بازدید دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان، اقدامات مطلوبی در راستای رفع مشکلات این حوزه صورت گرفته است.

بازدید میدانی رئیس کل دادگستری مازندران از کارخانه زباله سوز نوشهر

حجت الاسلام والمسلمین اکبری افزود: ان شاء الله با نظارت بر رعایت استاندارد‌های لازم برای احداث کارخانه‌های زباله سوز استان توسط مسئولین ذیربط، اقدامات شایسته و مطلوب در جهت حفظ سلامت مردم و محیط زیست، صورت گیرد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه مجموعه مدیریتی استان عزم و تعامل خوبی برای به سرانجام رساندن پروژه‌ها دارند و امید است مسئولین مرتبط با توجه به تکالیف قانونی خود در حوزه مدیریت پسماند، تا حد توان و امکان برای به سرانجام رساندن پروژه‌ها در استان اهتمام داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با تشکر از مدیریت مرکز زباله سوز نوشهر برای بهبود وضعیت و رسیدگی اصولی به امور، خاطرنشان کرد: مدیریت شیرابه‌ها و ساماندهی زباله‌ها با توجه به نزدیکی این مرکز به جنگل و محیط روستایی و لزوم حفظ و حراست محیط زیست، باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *