اجرای طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در مساجد آل محمد (ص) سمنان و امام علی (ع) مهدیشهر

11:58 - 26 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۹۶۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
اجرای طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در مساجد آل محمد (ص) سمنان و امام علی (ع) مهدیشهر
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان سمنان گفت: طرح هرمسجد یک حقوقدان به منظور تکریم مردم در مساجد محلات مختلف سراسر استان برای رسیدگی به مشکلات قضایی و حقوقی مراجعین بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

زین العابدین حسام در گفت‌وگو با میزان، اظهار کرد: طرح هرمسجد یک حقوقدان به منظور تکریم مردم در مساجد محلات مختلف سراسر استان برای رسیدگی به مشکلات قضایی و حقوقی مراجعین بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

 سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان سمنان گفت: این هفته با حضور در مساجد «آل محمد (ص) سمنان» و «امام علی (ع) مهدیشهر» به صورت چهره به چهره با نمازگزاران و مراجعین گفت‌وگو به‌عمل آمد و پس از استماع مطالب و مشکلات، دستورات و ارشادات لازم نیز صادر شد.
 
حسام، تصریح کرد: طرح هرمسجد یک حقوقدان به منظور تکریم مردم در مساجد محلات مختلف سراسر استان برای رسیدگی به مشکلات قضایی و حقوقی مراجعین بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود تا ضمن آموزش آگاهی‌های حقوقی و عمومی مردم و همچنین ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان، مراجعین با حقوق و تکالیف شان آشنا شده و فرهنگ قانون گرایی و پرهیز از قانون گریزی در جامعه ارتقا یابد.
 
 سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان سمنان افزود: اجرای این طرح عام المنفعه و خداپسندانه با مشارکت حقوق دانان و مسئولان قضایی مربوطه انجام می‌شود و با شناسایی قبلی مشکلات حقوقی پرتکرار محلات مختلف، قصد داریم علاوه بر پیگیری مسائل از شکل گیری و بروز جرائم و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: سمنان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *