رئیس کل دادگستری استان سمنان به درخواست‌های ۲۰ نفر از مراجعین رسیدگی کرد

15:50 - 24 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۶۶۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان سمنان به درخواست‌های ۲۰ نفر از مراجعین رسیدگی کرد
رئیس کل دادگستری استان سمنان در ادامه سلسله ملاقات‌های مردمی و ارتباط مستقیم چهره به چهره با مردم در هفته جاری، به درخواست ۲۰ نفر از متقاضیان رسیدگی و دستورات قانونی لازم را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - برنامه ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان سمنان با مراجعین، امروز سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ با همراهی معاون قضایی دادگستری استان برگزار و مسئولان قضایی استان ضمن استماع مسائل و مشکلات مراجعین، دستورات لازم را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین اکبری، رئیس کل دادگستری استان سمنان در ادامه ملاقات‌های مردمی هفتگی با متقاضیان به همراه معاون قضایی دادگستری استان با ۲۰ نفر از مراجعین دیدار و به صورت چهره به چهره گفتگو کردند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: در راستای عمل به سیاست ارتباط بدون واسطه مسئولین دستگاه قضایی با مردم و در ادامه ملاقات‌های مردمی هفتگی، ضمن دیدار چهره به چهره با ۲۰ نفر از متقاضیان، درخواست‌های آنان بررسی و در مورد هر یک دستورات لازم صادرشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین اکبری افزود: سند تحول و تعالی قوه قضاییه در خصوص تسهیل دسترسی و ارتباط مستقیم مردم با مسئولین قضایی و تکریم ارباب رجوع دستگاه قضا در جهت ایجاد رضایت و اعتماد عمومی مأموریت محور عمل کرده است و دادگستری کل استان سمنان تمام ایام هفته پذیرای مراجعین بوده و روز سه شنبه به دیدار بامردم اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: ملاقات مردمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *