عملکرد دستگاه‌های مسئول استان سمنان در تحقق برنامه‌های سامانه مدیریت پنجره واحد زمین مورد بررسی قرار گرفت

13:51 - 23 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۴۱۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
عملکرد دستگاه‌های مسئول استان سمنان در تحقق برنامه‌های سامانه مدیریت پنجره واحد زمین مورد بررسی قرار گرفت
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سمنان در حاشیه بازدید از سامانه مدیریت پنجره واحد زمین در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: تنها راه صیانت از اراضی ملی اجرای برنامه‌های این سامانه است.

خبرگزاری میزان-نشست بررسی موانع و چالش‌های اجرای سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در سالن جلسات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان برگزار شد.

زین العابدین حسام، معاون قضایی رئیس کل و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سمنان با حضور در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، آخرین عملکرد سامانه پنجره واحد مدیریت زمین را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند. 

وی، در حاشیه این بازدید گفت: عملکرد این سامانه و دستگاه‌های مسئول در حوزه پنجره واحد مدیریت زمین در ۲ محور پایش و صدور مجوز‌ها معطوف بوده که در این بازدید مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گزارش اقدامات سازمان‌های مربوطه را ارائه داد.

حسام، در ادامه با اشاره به میزان فراوانی دعاوی زمین خواری و تصرف اراضی در محاکم قضایی استان افزود: بدون شک بهره‌گیری از هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین در مسیر صیانت از اراضی ملی در بستر ارتقای عملکرد سامانه پنجره واحد مدیریت زمین اثر گذار خواهد بود.

 معاون قضایی رئیس کل با اشاره به نتایج حاصل از ارزیابی و بررسی عملکرد دستگاه‌های مسئول عنوان کرد: متاسفانه گزارشاتی که از عملکرد برخی از دستگاه‌های مسئول از این سامانه دریافت شده است، مطلوب نبوده و بی توجهی بعمل آمده جایگاه معرفی استان را در تحقق راهبرد‌های پیشگیرانه این برنامه تنزل داده است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سمنان در خاتمه گفت: پیگیری‌های لازم از نهاد‌های مسئول که در اجرای این برنامه کوتاهی داشتند انجام می‌شود و همچنین به منظور پیشگیری از وقوع جرم دراین حوزه و رفع برخی از مشکلات سامانه، از این پس به صورت مستمر گزارش عملکرد سامانه بررسی خواهد شد.

گفتنی است؛ در این بازدید از مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به عنوان دستگاه برتر درحوزه میزان تحقق برنامه‌های سامانه مدیریت پنجره واحد زمین تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *