رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از حوزه قضایی زبرخان، میان جلگه و فیروزه بازدید کرد

15:34 - 24 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۶۴۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از حوزه قضایی زبرخان، میان جلگه و فیروزه بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی در بازدید از حوزه قضایی زبرخان، میان جلگه و فیروزه بر لزوم توجه و تسریع در رسیدگی به مسائل حوزه‌های کم برخوردار، بررسی عملکرد این مجموعه در زمینه نحوه اجرای مفاد سند تحول قضایی و ارتقا دانش همکاران به صورت مستمر تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین زرندی رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی از حوزه قضایی زبرخان بازدید کرد و با حضور در نشست صمیمانه دادستان مرکز استان و معاونان رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با قضات و مسئولان حوزه قضایی زبرخان، بر لزوم توجه و تسریع در رسیدگی به مسائل حوزه‌های کم برخوردار تاکید کرد.

در این جلسه محمد حسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی داشتن روحیه همکاری و حاکم بودن صمیمیت و همدلی بر فضای خدمت را یک نعمت بزرگ دانست و افزود: در چنین محیطی می‌توان انتظار داشت تا به دغدغه‌های مراجعان ، به درستی توجه شود.

همچنین سید حسن حسینی رئیس حفاظت و اطلاعات ارشد قوه قضاییه در استان خراسان رضوی در این جلسه بر لزوم اعمال نظارت بر کلیه عملکرد‌ها تأکید و گفت: یکی از مهمترین وظایف مدیران، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان همکاران است.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن آقایی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان نیز با اشاره به سیاست‌های دستگاه قضایی در زمینه نحوه جذب نیروی انسانی گفت: تلاش ما در ستاد استان، برقراری عدالت و توازن در تخصیص منابع انسانی به حوزه‌های قضایی با تأکید بر مناطق محروم و کم برخوردار است.

قاضی ابراهیم زاده معاون مالی عمرانی و پشتیبانی دادگستری استان نیز مناطق محروم و کم بر خوردار را اولویت ستاد مدیریت استان در تخصیص امکانات دانست و خواستار رعایت اصل صرفه جویی در مصرف انرژی و استفاده بهینه از امکانات و بیت المال شد.

قضات و کارکنان حوزه قضایی زبرخان در جلسه‌ای که با حضور جمعی از قضات و کارکنان برگزار شد از نگاه ارزشمند حجت الاسلام والمسلمین زرندی نسبت به نیرو‌های صف و حوزه‌های قضایی تقدیر کردند.

در این جلسه حاضران ضمن بیان مسائل و مشکلات خود، از نگاه ارزشمند رئیس کل دادگستری استان به دلیل توجه به مطالب مطرح شده تقدیر و از اهتمام ویژه حجت الاسلام والمسلمین زرندی به حوزه‌های قضایی کم برخوردار و تلاش برای حل مشکلات همکاران تشکر کردند.

گفتنی است رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در این جلسه گفت: تمام تلاش ستاد دادگستری استان، ایجاد شرایطی است تا همکاران ما در تمام حوزه‌های قضایی بتوانند با توان بالا و انگیزه‌ی روزافزون به مردم خدمت رسانی بهتری داشته باشند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از حوزه قضایی میان جلگه بازدید کرد

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از حوزه قضایی زبرخان، میان جلگه و فیروزه بازدید کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین زرندی در سفر به میان جلگه در دادگستری این شهرستان حضور یافت و ضمن دیدار با کارکنان در جلسه کاری با حضور مسئولان شهرستان بر لزوم تلاش در زمینه کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضایی تاکید کرد و گفت: توجه به مقوله بسیار مهم پیشگیری از وقوع جرم و زمینه سازی برای فصل خصومت و ایجاد صلح و سازش در پرونده‌ها، ۲ راهکار قابل اتکا در راستای کاهش ورودی پرونده‌ها به شمار می‌آیند و در این زمینه بهره گیری از ظرفیت ریش سفیدان، نخبگان و سایر اقشار اجتماعی قطعاً مفید و مؤثر خواهد بود.

وی مسأله آموزش قضات و کارکنان را بسیار مهم دانست و افزود: با توجه به سیاست دستگاه قضایی مبنی بر رسیدگی تخصصی به پرونده‌های قضایی، فرایند آموزش و ارتقا دانش همکاران باید به صورت مستمر مورد توجه قرار گیرد.

ورود رئیس کل دادگستری خراسان رضوی به حوزه قضایی فیروزه

حجت الاسلام والمسلمین زرندی پس از بازدید از حوزه‌های قضایی زبرخان و میان جلگه، به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و تعدادی از معاونان دادگستری استان، وارد حوزه قضایی فیروزه شد.

بررسی عملکرد این مجموعه در زمینه نحوه اجرای مفاد سند تحول قضایی از جمله برنامه‌های این سفر اعلام شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *