مشکلات حقوقی پنج واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی استان خوزستان بررسی شد

11:49 - 26 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۳۹۸۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکلات حقوقی پنج واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی استان خوزستان بررسی شد
در جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری خوزستان مشکلات پنج شرکت اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری میزان-در جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری خوزستان که با حضور معاون قضایی رئیس کل، معاون دادستان مرکز استان، معاون اداره کل بازرسی و جمعی از مدیران استانی برگزار شد، مشکلات پنج شرکت اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.

عبدالعباس زبیدی‌نیا در این نشست با اشاره به نقش ستاد پیگیری سیست‌های اقتصاد مقاومتی در حل مشکلات حقوقی واحد‌های تولیدی، گفت: این اقدامات در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در خصوص رشد تولید و مهار تورم و به موازات کار قضایی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: این ستاد همواره آماده دریافت و بررسی مشکلات و موانع حقوقی مسیر سرمایه‌گذاری، تولید، صنعت و اشتغال است و تا مصوبات این ستاد تا حصول نتیجه در این ستاد دنبال خواهد شد.

جانشین رئیس کل دادگستری استان در ستاد پیگیری سیست‌های اقتصاد مقاومتی، افزود: فعالیت واحد‌های تولیدی نباید موجب آلودگی محیط زیست شود و در مصوبات این ستاد نیز به این مسائل به صورت ویژه توجه می‌شود.

در این نشست به مشکلات واحد‌های تولیدی نیروگاه برق سبحان رجحان، شرکت نوآوران جنوب آلفا، شرکت قطعه‌سازی داوودیان، کارگاه موزائیک سازی قلاوند، کارگاه نجاری پگاهی، رسیدگی و مواردی برای حل مشکلات این واحدها به تصویب اعضای حاضر رسید.

نماینده ادارات جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، شرکت‌های خدماتی گاز، آب و توزیع برق، در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *