دادگستری آذربایجان غربی به حل مشکلات ۸ واحد تولیدی ورود کرد

14:06 - 17 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۸۷۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادگستری آذربایجان غربی به حل مشکلات ۸ واحد تولیدی ورود کرد
مشکلات ۸ واحد تولیدی در هشتمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان آذربایجان غربی طرح شد.

خبرگزاری میزان-امروز شنبه ۱۷ شهریورماه، هشتمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان با حضور عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مدیران اجرایی و بانکی در سالن امامت دادگستری استان برگزار شد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان در این جلسه با تبریک حلول ماه ربیع الاول بیان کرد: آنچه که امروز برای هر مجموعه‌ای واجد حساسیت و به عنوان تکلیف شرعی، دینی، سازمانی و ملی است، تلاش در جهت توسعه و اعتلای کشور است.

عتباتی ادامه داد: استان آذربایجان غربی یک استان پر ظرفیت و توانمند از نظر نیروی انسانی و سایر ظرفیت‌ها است و همه مدیران وظیفه دارند با حمایت از تولید و استفاده از ظرفیت‌های استان، مسیر حرکت را در راستای توسعه استان و رفع مشکلات پیش ببرند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با اشاره به سوء استفاده و کلاهبرداری تعدادی افراد سود جو از مردم با وعده سود‌های غیر متعارف گفت: اگر بتوان نقدینگی‌ها و بخشی از دارایی موجود در دست شهروندان و بخش خصوصی را به سمت تولید و اشتغال مولد هدایت کرد، نه تنها تولید استان توسعه پیدا خواهد کرد بلکه منافع آن شامل مردم خواهد شد، برای نیل به این منظور باید تدابیر پیشگیرانه و آگاهی سازی از سوی مراجع ذیصلاح اتخاذ و از طریق رسانه‌ها خصوصاً رسانه ملی به سمع و نظر مردم رسانده شود.

وی با تشکر از فعالان اقتصادی و بخش خصوصی که با همه کمبود‌ها چراغ صنعت را روشن نگه داشته و به چرخش چرخ اقتصاد کمک می‌کنند تاکید کرد: همه مجموعه‌ها باید از اقدامات قانونی واحد‌های تولیدی و بخش خصوصی حمایت کنند و بخشنامه‌ها و آیین نامه‌ها را به نفع تولید کنندگان تفسیر کرد و دستگاه قضایی نیز در این امر در کنار مدیران اجرایی، صنعت و تولید استان تمام قد ایستاده است چراکه باور بر این است که هرچه قدر تولید و اقتصاد توسعه پیدا کند ناهنجاری‌های اجتماعی به حداقل می‌رسد.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: هرچه قدر در حمایت از تولید و اشتغال تلاش کنیم از بسیاری از بزهکاری‌ها پیشگیری خواهد شد.

مجیدی ادامه داد: حمایت از مدیرانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند مورد تاکید دستگاه قضایی است و نگاه جلسات کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان این است که موضوعات را منطبق با قوانین و مقررات تنظیم و در اختیار مدیران قرار دهد.

در ادامه دستورات جلسه که شامل بررسی مشکلات ۸ واحد تولیدی شرکت پاکدیس، شرکت شهرک‌های صنعتی، شرکت دهلر ایرانیان، معدن کار سنگ، شرکت دیار ساز میلاد، شرکت صنعتی معدنی پاسارگاد ارومیه، شرکت رویای مهاباد و یک گاوداری مطرح و پس از ارائه نقطه نظرات حاضرین مصوباتی در راستای رفع مشکلات این واحد‌ها به تصویب رسید.

انتهای پیام/


برچسب ها: رفع موانع تولید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *