نوازنده ویولن گروه ارکستر علیرضا قربانی:

مخاطبان علیرضا قربانی موسیقی را درک می‌کنند/ امیدوارم این کنسرت‌ تکرار شود

8:01 - 21 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۲۹۹۹
مخاطبان علیرضا قربانی موسیقی را درک می‌کنند/ امیدوارم این کنسرت‌ تکرار شود
نوازنده‌ ساز ویولن گروه موسیقی علیرضا قربانی اظهار امیدواری کرد که این کنسرت‌ها تکرار شوند تا هم نوازندگان و هم تماشاچیان لذت ببرند.

آرش جامع نوازنده‌ ساز ویولن که از سال ۱۳۷۸ آموزش موسیقی را آغاز کرده است و این روزها در گروه علیرضا قربانی حضور دارد در گفت‌وگو با خبرنگار میزان درباره فعالیت‌های حرفه‌ای خود گفت: از هنرستان موسیقی فارغ‌التحصیل شده‌ام و تا امروز با اکثر ارکسترهای فعال ایران همچون ارکستر سمفونیک صداوسیما، ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر ملی ایران و... همکاری داشته‌ام.

او درباره چگونگی همکاری با علیرضا قربانی بیان کرد: نوازنده‌های قدیمی‌تر این گروه از دوستان قدیمی‌ام هستند که برای حضور در این کنسرت از من دعوت کردند. بدون اغراق بعد از مدت‌ها از برگزاری کنسرت‌ و نوازندگی در آن حال خوبی دارم و این حال خوب نیز به دلیل صدای علیرضا قربانی، اشعاری که انتخاب می‌کند و مخاطبانی است که دارد.

مخاطبان علیرضا قربانی موسیقی را درک می‌کنند/ امیدوارم این کنسرت‌ تکرار شود

این هنرمند ادامه داد: در حال حاضر چند نوع موسیقی داریم که در کشور اجرا می‌شوند؛ موسیقی ارکسترال که محبوب نوازندگان است و حال و هوای متفاوتی دارد. اگر آن را کنار بگذاریم، دیگر انواع موسیقی برای من دلچسب نیست و نقش امرار معاش را در زندگی‌ام بازی می‌کنند، اما کنسرت علیرضا قربانی و حال مخاطبان، بعد از سال‌ها باعث لذت بردن من از بودن روی صحنه شد.

جامع درباره حضور هزاران مخاطب در کنسرت‌های اخیر تصریح کرد: در دوران کرونا تجربه کنسرت‌های بدون مخاطب را پشت سر گذاشتیم که شاید تا سال‌های دیگر تکرار نشود. وقتی بعد از آن دوران‌، کنسرت‌هایی با جمعیت ۳هزار نفر برگزار می‌شود، خیلی لذت‌بخش است.

مخاطبان علیرضا قربانی موسیقی را درک می‌کنند/ امیدوارم این کنسرت‌ تکرار شود

او افزود: تماشاچیان این کنسرت موسیقی را درک می‌کنند، مثلا وقتی در قطعه «می‌دانی تو» به سکوت نیاز داریم و تماشاچی آن سکوت را به ما می‌دهد، دچار خلسه‌ای روی صحنه می‌شوم که شاید با هیچ چیز قابل مقایسه نیست. حضور چنین مخاطبانی که پا به پای گروه موسیقی هستند بسیار خوشایند است.

این نوازنده خاطرنشان کرد: اکثر قطعه‌های علیرضا قربانی را دوست دارم ولی با قطعه‌های «بوی گیسو» و «می‌دانی تو» ارتباط خیلی خوبی برقرار می‌کنم.

آرش جامع در پایان عنوان کرد: امیدوارم این کنسرت‌ها تکرار شوند تا هم ما و هم تماشاچیان لذت ببریم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *