بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از اردوگاه‌های هلال احمر ارومیه در راستای صیانت از حقوق عامه و بیت المال

15:31 - 19 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۲۷۶۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از اردوگاه‌های هلال احمر ارومیه در راستای صیانت از حقوق عامه و بیت المال
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از اردوگاه‌های هلال احمر ارومیه در منطقه مرگور روستای زیوه بازدید و در جریان مشکلات آن قرار گرفت.

خبرگزاری میزان_ ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از اردوگاه‌های هلال احمر ارومیه در منطقه مرگور روستای زیوه بازدید و در جریان مشکلات آن قرار گرفت.

در این بازدید که رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، محبوبی مدیر کل بازرسی استان و محبوبی مدیر کل هلال احمر استان عتباتی را همراهی می‌کردند مدیر کل هلال احمر استان به ارائه گزارشی از وضعیت موجود اردوگاه و مشکلات حقوقی – قضایی درخصوص مالکیت هلال احمر پرداخت و ورود دادگستری استان را برای حل این مشکلات را خواستار شد.

عتباتی در حین بازدید تاکید کرد: آنچه که اموال متعلق به هلال احمر می‌باشد به صورت دقیق مورد مراقبت و حمایت قرارگیرد تا در مواقع لزوم و ضرورت این نهاد کمک رسان بتواند به نحو شایسته از امکانات و منابع خود برای کمک رسانی به مردم استفاده کند.

وی با بیان اینکه هلال احمر یار و یاور مردم در روز‌های سخت و دشوار است گفت: هلال احمر استان در فقره زلزله شهرستان خوی با تمام توان به میدان آمد و از هیچ کمکی به مردم دریغ نکرد، لذا لازم است این نهاد یاری رسان مورد حمایت همه جانبه قرار گیرد تا بهتر بتواند خدمت رسانی کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *