آخرین وضعیت پرونده سارقان مسلح از منازل شهروندان تهرانی

12:16 - 01 آبان 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۸۱۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
آخرین وضعیت پرونده سارقان مسلح از منازل شهروندان تهرانی
سخنگوی دستگاه قضا آخرین وضعیت پرونده سارقان مسلحی که از منازل شهروندان تهرانی سرقت می‌کردند، را تشریح کرد.

خبرگزاری میزان - سخنگوی دستگاه قضا در نشست خبری اول آبان ماه، در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده سارقان مسلحی که از منازل شهروندان تهرانی سرقت می‌کردند، توضیح داد.

آخرین وضعیت پرونده سارقان مسلح از منازل شهروندان تهرانی

سه تن از سارقان مسلح با تلاش فراجا دستگیر شدند، ۲ تن از سارقان مسلح همچنان متواری هستند و با دستور قضایی اسامی و عکس آن‌ها منتشر می‌شود و از مردم می‌خواهیم که با شناسایی آن‌ها به ضابطان و مرجع قضایی برای رسیدگی فوری پرونده کمک کنند.

در این پرونده پس از دستگیری سه نفر از عوامل اصلی که سارقان مسلح بودند، برای آن‌ها کیفرخواست به اتهام محاربه صادر شد و اولین جلسه رسیدگی به اتهامات آن‌ها روز گذشته (سی‌ام مهرماه) با حضور تعدادی از خانواده شکات و وکلای آن‌ها در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد و جلسه بعدی امروز (اول آبان ماه) برگزار می‌شود.

این سارقان با سلاح‌های سرد و گرم و به صورت رعب‌آور و خوف انگیز به منزل شهروندان هجوم برده و پس از سرقت از خانواده‌ها، ضرب و جرح و حبس آن‌ها نسبت به تهیه فیلم از اقدامات خود و بعضا انتشار این فیلم‌ها در فضای مجازی هم استفاده می‌کردند که این مسئله علاوه بر ایجاد رعب و وحشت برای خانواده‌های مالباخته، برای سایر مردم هم ایجاد رعب و وحشت می‌کرده است.

سرکرده این باند که سوابق متعدد کیفری دارد، در بین بازداشت شدگان است.

انتهای پیام/


برچسب ها: سارقین مسلح

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *