قلعه‌نویی: هواداران به یکدیگر احترام بگذارند/ از سازمان لیگ خواهش می کنم قرارداد سپاهانی‌ها را منتشر کنند

12:29 - 20 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۳۴۷۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از سازمان لیگ خواهش می کنم قرارداد سپاهانی‌ها را منتشر کنند تا دوستان از نگرانی دربیایند تا شب راحت بخوابند و به فکر تاکتیک و عملکرد تیم خودشان باشند.

به گزارش گروه ورزشی ، امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با یک برنامه رادیویی صحبت‌هایی را در خصوص شرایط تیم سپاهان انجام داد. گزیده‌ای در این صحبت‌ها در ادامه می‌خوانید:

*متأسفانه مسائلی که در استادیوم راه افتاده است به صلاح فوتبال نیست اگر خونی از دماغ یک جوانی بریزد چه کسی جوابگوی پدر و مادر این جوانان است از هواداران خواهش می‌کنم به هم احترام بگذارند.

*من همیشه حرفم را می‌زنم و از هیچ‌کسی ترسی ندارم، بحث قومیت خوب نیست ما ایرانی هستیم و باید افتخار کنیم که تمدن 9 هزار ساله داریم.

*برخی‌ها فوتبال ایران را با اروپا مقایسه می‌کنند در صورتی که ما در تمام مسائل با لیگ اروپا متفاوت هستیم.

*حضور بازیکنانی مثل دژاگه و شجاعی در لیگ ایران خوب است برای مثال رونالدو به یوونتوس رفت شاید از لحاظ کیفیت شرایط گذشته را ندارد اما به لیگ ایتالیا اعتبار می‌دهد.

*وقتی برای شجاعی و دژاگه 5 هزار هوادار به استقبال می‌روند این رفتار به لیگ ما اعتبار می‌دهد و شرایط لیگ را پرشورتر می‌کند.

*نه تنها سپاهان بلکه استقلال هم تغییرات زیادی داشته خیلی از بازیکنان خود را از دست داده است اما با نفرات جدید رفته به رفته شکل خود را پیدا کرده است.

*متأسفانه جو طوری خراب شده است که می‌گویند سپاهان هزینه زیادی کرده است. من از آقایان در سازمان لیگ و شخص فتاحی خواهش می‌کنم تا قرارداد سپاهان را منتشر کنند تا همه متوجه شوند خیلی از آقایان راجع به اخلاق حرفه‌ای در فوتبال صحبت می‌کنند که خودشان رعایت نمی‌کنند.

*من از فتاحی خواهش می‌کنم قراردادهای تیم سپاهان را منتشر کنند تا دوستان از نگرانی دربیایند و شب راحت بخوابند و به فکر تاکتیک و عملکرد تیم خودشان باشند به جای اینکه راجع تیم سپاهان صحبت کنند بیشتر به فکر عملکرد تیم‌شان باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *