نویدکیا: اگر انتخاب‌هایم کیفیت لازم را نداشته باشند باید جوابگو باشم/ با این شرایط کار بزرگی رقم نمی‌زنیم

21:41 - 30 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۱۰۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نویدکیا: اگر انتخاب‌هایم کیفیت لازم را نداشته باشند باید جوابگو باشم/ با این شرایط کار بزرگی رقم نمی‌زنیم
سرمربی مس رفسنجان گفت: من همه بازیکنان را خودم انتخاب کردم و اگر روزی کیفیت لازم را نداشته باشند باید جوابگو باشم و مشکلی هم از این بابت ندارم.

خبرگزاری میزان - محرم نویدکیا سرمربی تیم مس رفسنجان در نشست خبری بعد از بازی مقابل گل‌گهر سیرجان در جمع خبرنگاران گفت: وظیفه خودم می‌دانم به باشگاه ملوان و خانواده هوادار فقید آن‌ها و باشگاه سپاهان و خانواده آقای بذرمهری تسلیت بگویم و از هواداران خودمان بابت تشویق‌هایشان تشکر کنم.

وی افزود: یکی از معمولی‌ترین بازی‌هایی بود که در دوران سرمربیگری‌ام تجربه کردم. این فوتبال‌های بدون گل را علاقه‌ای ندارم و برایم خوشایند نیست. بازیکنانم باید بدانند که به بازیکنان جسور نیازمندم تا بتوانند فوتبال بهتری بازی کنند و موقعیت‌سازی کنند.

نویدکیا گفت: مجبور شدیم خیلی زود تغییراتی در تیم ایجاد کنیم، چون شرایط تیم خیلی خوب نبود. از بازیکنان ممنونم که تا لحظه آخر تلاش کردند. از لحاظ تاکتیکی بازی خیلی معمولی انجام دادیم و فکر می‌کنم گل‌گهر از ما بهتر بود. نفرات جلویی ما کیفیت بازی‌های قبلی را نداشتند و این کار ما را مشکل کرد و این مشکلات من است. باید به عنوان سرمربی با همکارانم صحبت‌های بیشتری داشته باشم و تیم را بهتر آماده کنیم، چون این سبک بازی به درد من نمی‌خورد.

سرمربی مس رفسنجان گفت: بازیکنانم می‌دانند با این شرایط ما نمی‌توانیم کار بزرگی انجام دهیم و این نوع فوتبال یک فوتبال معمولی است، ولی به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

وی درباره عملکرد بازیکنان خارجی مس رفسنجان گفت: تا حدودی قبول دارم که عملکرد مطلوبی نداشتند، اما این را هم باید در نظر گرفت که تا مقداری با لیگ ایران آشنا شوند نیازمند زمان هستند. امیدوارم بازیکنان با کیفیتی باشند، چون درباره آن‌ها تحقیقات زیادی کردیم و فیلم‌هایی زیادی از آن‌ها دیدیم. لیگ ایران لیگ سختی است، ولی روی‌هم رفته سباستین به تیم ملی آلبانی دعوت می‌شود و در لیگ اروپا بازی کرده است.

نویدکیا درباره بازیکنی که از لیگ اتریش خریداری شده است گفت: من همه بازیکنان را خودم انتخاب کردم و اگر روزی کیفیت لازم را نداشته باشند باید جوابگو باشم و مشکلی هم از این بابت ندارم. به‌اندازه بودجه‌ای که داشتم سعی کردم بازیکنان با کیفیت انتخاب کنم.

وی افزود: من فرشید اسماعیلی را از پیکان گرفتم که سقوط کرده است و بازی‌های خوبی هم برای تیم ما انجام داده است. این دلیل نمی‌شود که یک فوتبالیست کیفیت پایینی دارد. من به اندازه بودجه‌ای که داشتم سعی کردم بهترین انتخاب را بکنم و نمی‌گویم که هر چیزی من می‌گویمم وحی منزل است.

سرمربی مس رفسنجان درباره نبود کریم زاده و اکبری در لیست تیم گفت: فدراسیون دو بازیکن از کل تیم‌ها کم کرد و ما باید ۷ بازیکن روی نیمکت داشتیم. میثم تیموری و یکی دونفر دیگر آسیب دیده بودند و باید کسانی را روی نیمکت قرارمی‌دادیمم که احتمالمی‌دادیمم بیشتر به ما کمک کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *