تارتار: ۲ امتیاز را به خاطر تبعیض بین تیم‌ها از دست دادیم/ انتظار داریم عدالت برقرار شود

21:34 - 30 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۱۰۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تارتار: ۲ امتیاز را به خاطر تبعیض بین تیم‌ها از دست دادیم/ انتظار داریم عدالت برقرار شود
سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: ۲ امتیاز ما به خاطر تبعیض بین تیم‌ها از دست رفت.

خبرگزاری میزان - مهدی تارتار پس از تساوی گل گهر در دربی کرمان، اظهار داشت: از هواداران تشکر ویژه می‌کنم، چون در ورزشگاه تنها نبودیم. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. فوتبال جوانمردانه‌ای را به نمایش گذاشتند و می‌خواستند بازی تاکتیکی انجام بدهند، اما متاسفانه تماشاگران گلی را ندیدند. واقعا از این بابت ناراحتیم.‌ای کاش بازی گل داشت تا تماشاگران راضی‌تر به خانه می‌رفتند. بازی متعادل بود، ولی ضمن احترام به تیم خوب محرم نویدکیا، فکر می‌کنم ما موقعیت‌های بیشتری داشتیم.

وی افزود: باید از فدراسیون و در راس آن از مهدی تاج گله کنم. مگر چه تفاوتی بین تیم‌های شهرستانی و تیم‌های متمول هست؟ مگر خون آن‌ها از ما رنگی‌تر است؟ صحنه گل خودمان را در رختکن بررسی کردیم. گل سالمی زدیم. اگر آفساید باشد من دیگر مربیگری نمی‌کنم. اگر VAR بود و صحنه بررسی می‌شد، الان ۹ امتیاز داشتیم. ۲ امتیاز ما به خاطر تبعیض بین تیم‌ها از دست رفت.

تارتار ادامه داد: همه تیم‌ها با هدف مشخص وارد لیگ شدند و زحمت می‌کشند. سال‌هاست در این فوتبال جان می‌کنیم. انتظار دارم عدالت در فوتبال‌مان اجرا شود و VAR برای همه تیم‌ها باشد.

سرمربی گل گهر درمورد داوری بازی امشب، عنوان کرد: یکی دو صحنه مشکوک بود و مهمترین آن‌ها هم گلی بود که زدیم. البته کمک داور دوم باید دقت می‌کرد. مهدوی از داوران خوب ما است و برایش احترام زیادی قائلم. همیشه قضاوت‌های خوبی را از او دیدم و امروزم قضاوت بدی نداشت.

تارتار درمورد وضعیت فوتبال استان کرمان و به خصوص تیم مس کرمان، اظهار داشت: مس از تیم‌های قدیمی فوتبال ما است و افتخارات زیادی را در گذشته به دست آورد. این استان صنعتی است و می‌تواند تیم‌های بیشتری داشته باشد. جای مس کرمان هم در لیگ برتر خالی است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *