دومین همایش سفرا و روسای نمایندگی های ایران فردا با حضور روحانی برگزار می شود

20:50 - 10 آبان 1394
کد خبر: ۹۳۶۸۹
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزای میزان-دومین همایش سفرا و روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور فردا (دوشنبه) با حضور دکتر حسن روحانی رییس جمهوری برگزار می شود.
دومین همایش سفرا و روسای نمایندگی های ایران فردا با حضور روحانی برگزار می شودبه گزارش گروه سیاسی خبرگزای میزان، در این همایش آخرین تحولات و موضوعات روابط خارجی با تمرکز بر شرایط جاری منطقه، آثار و ابعاد برجام، تنظیم برنامه و فعالیت نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای توان و جایگاه اقتصادی کشور و راه های پیشبرد برنامه ها و ظرفیت سازی جدید در پرتو فرصت های پیش روی کشور مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

در مراسم افتتاح رسمی این همایش رییس جمهوری از سخنرانان اصلی است.

سفرا و روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند و از رهنمودهای معظم له بهره مند شدند.

همچنین قرار است روسای قوای مقننه و قضاییه در جمع روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران حضور یابند و سخنرانی کنند.

برگزاری جلسات متعدد با مشارکت و سخنرانی تعدادی از مسوولین عالیرتبه سیاسی و اقتصادی کشور و تبادل نظر با سفرا و روسای نمایندگی های کشورمان در خارج از کشور در مورد موضوعات مطرح شده از برنامه های همایش امسال است.

روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور همچنین با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره ) با آرمان های بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق می کنند.

دیدار با تولیت آستان مقدس امام خمینی (ره ) و بازدید از مراکز مهم اقتصادی، صنعتی و ... کشور از دیگر برنامه های همایش امسال است.

جلسات داخلی موضوعی و منطقه ای مدیران ارشد وزارت خارجه و روسای نمایندگی ها روز گذشته 9 آبان برگزار شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *