بررسی مواد ارجاعی از صحن مجلس درباره طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها

20:39 - 29 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۵۵۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
بررسی مواد ارجاعی از صحن مجلس درباره طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: با بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مقرر شد کارکنان شهرداری برای شرکت در انتخابات استعفا دهند.

خبرگزاری میزان -  ولی‌الله بیاتی در تشریح نشست امروز (یکشنبه ۲۹ مهرماه) کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی، گفت: در نشست امروز مواد ارجاعی از صحن در خصوص طرح اصلاح قانون انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست ۱۰ ماده مورد بررسی قرار گرفت و به دلیل کثرت پیشنهادات نمایندگان در صحن، پیشنهادات در کمیسیون مطرح و بررسی شد و برخی پیشنهادات نیز مورد موافقت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: برخی مواد اصلاحی در کمیسیون در خصوص امکان شرکت کارکنان شهرداری‌ها در انتخابات شورا‌ها بود که مقرر شد برای شرکت در انتخابات باید استعفا بدهند همچنین مقرر شد صدا و سیما نیز در امر تبلیغات در انتخابات شورا‌ها نیز کمک‌های لازم را صورت دهند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: در این نشست نمایندگانی از دولت، شهرداری تهران، شورای عالی استان‌ها، مرکز پژوهش‌های مجلس و سایر کارشناسان حضور یافتند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *