واکنش‌ها به ابتلای ترامپ و ملانیا به کرونا

14:14 - 11 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۱۳۳۹
دونالد ترامپ روز جمعه در صفحه توییترش نوشت که خود و همسرش، ملانیا ترامپ، به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

- اعلام خبر ابتلای دونالد ترامپ و همسرش به کرونا موجی از واکنش‌های مختلف را در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است.

یکی از کاربران در توییتر در واکنش به این موضوع نوشت «مردی که می‌گفت کووید-۱۹ ویروس چینی است، حال خود در روز ملی چین به این ویروس مبتلا است؛ من فقط می‌خواهم بگویم که اعمال هر شخص به خودش بازمی گردد».

 

واکنش‌ها به مثبت اعلام شدن کرونای ترامپ


یک کاربر دیگر نوشت «ترامپ، جو بایدن را بخاطر استفاده از ماسک مورد تمسخر قرار می‌داد؛ حال خود او به کرونا مبتلا شده است».

یک کاربر دیگر در واکنش به این خبر نوشت «آنها در یک حباب زندگی می‌کنند؛ هر روز آزمایش می‌شوند؛ افرادی که اطرافشان هستند هر روز آزمایش می‌شوند، اما در نهایت ترامپ به کرونا مبتلا شد؛ کودکانی که به مدرسه‌ها برمی گردند چه شانسی برای مبتلا نشدن دارند؟»

یک کاربر هم حدود دو هفته پیش این خبر را پیش بینی کرده بود و نوشته بود «سورپرایز ماه اکتبر وعده داده شده توسط ترامپ، اعلام ابتلای او به کووید-۱۹ خواهد بود؛ این خبر جعلی، اما دراماتیک خواهد بود؛ این خبر پرداختن به وضعیت ترامپ در هر لحظه و در برنامه‌های مختلف خواهد شد و باعث کمتر دیده شدن جو بایدن می‌شود.

 

واکنش‌ها به مثبت اعلام شدن کرونای ترامپ


یک کاربر دیگر نوشت «کرونا صبر کرد تا ترامپ تمام حرف‌های احمقانه اش را در مورد کرونا بگوید و بعد از آن و با نزدیک شدن به انتخابات آمریکا این ویروس گریبانش را گرفت».

یک کاربر هم نوشت «آیا طرفداران ترامپ هنوز فکر می‌کنند که  ویروس کرونا غیر واقعی است؟»

 

واکنش‌ها به مثبت اعلام شدن کرونای ترامپ

 

در همین حال کاخ سفید اعلام کرد که تمامی فعالیت های دونالد ترامپ را در روز جمعه لغو کرده است.

همچنین مایک ‌پمپئو، وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که آزمایش کرونای وی منفی اعلام شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *