گل‌محمدی: انگیزه خوبی برای شکست سپاهان داریم/ با ویدیوچک تمرکز و اعتماد به نفسمان بیشتر می‌شود

19:32 - 05 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۶۵۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
گل‌محمدی: انگیزه خوبی برای شکست سپاهان داریم/ با ویدیوچک تمرکز و اعتماد به نفسمان بیشتر می‌شود
سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: انگیزه خوبی داریم که بتوانیم بازی فنی به نمایش گذاریم و نتیجه خوبی بگیریم.

خبرگزاری میزان - یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار فولاد و سپاهان اظهار داشت: بازی مهم و حساسی در پیش داریم. هم برای تیم حریف با توجه به اینکه مدعی اصلی قهرمانی است و هم برای ما که می‌خواهیم قابلیت‌های خودمان را نشان دهیم. 

وی ادامه داد: تمرینات خوبی داشتیم و آماده این مسابقه هستیم. انگیزه خوبی داریم که بتوانیم بازی فنی به نمایش گذاریم و نتیجه خوبی بگیریم. سپاهان یکی از تیم‌های سرشناس و خوب لیگ است و قطعاً با توجه به مهره و مربی که دارد مدعی قهرمانی است. سپاهان نیز به دنبال برد است و به نظرم بازی خوبی خواهد بود. 

سرمربی فولاد گفت: امیدوارم روند بازی طوری باشد که بتوانیم به نتیجه مدنظر خودمان که پیروزی است، دست یابیم. بازی سختی است و هر تیم اشتباهات کمتری داشته باشد و فرصت‌طلب باشد، می‌تواند بازی را به نفع خودش به اتمام رساند. امیدوارم با حضور تماشاگران، بازی خوبی به اجرا گذاریم. حضور هواداران دل‌گرمی زیادی به ما خواهد داد و امیدوارم فردا شاهد حضور پرشور آنها باشیم. 

گل‌محمدی درباره ویدیوچک اظهار داشت: ما تجربه بازی در حضور ویدیوچک نیز داشتیم و این موضوع می‌تواند برای ما از لحاظ تمرکز و اعتماد به نفسی بیشتر شود. قطعاً وقتی ویدیوچک است، انتظار اینکه اشتباه تاثیرگذار رخ بدهد، کمتر می‌شود. امیدوارم نیز این اتفاق رخ بدهد. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *