هفته نهم لیگ برتر فوتبال|

گاریدو: پس از گل اول توانستیم بازی را کنترل کنیم/ می‌دانستیم حریف خطرناکی داریم

22:02 - 05 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۶۷۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
گاریدو: پس از گل اول توانستیم بازی را کنترل کنیم/ می‌دانستیم حریف خطرناکی داریم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه گفته ام که در باشگاهی مثل پرسپولیس اتفاقاتی می‌افتد که فکر می‌کنند بازی آسان است و این اشکال دارد.

خبرگزاری میزان - خوان کارلوس گاریدو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل شمس آذر قزوین، اظهار داشت: قبل از هر چیزی باید بگویم که خیلی خوشحالم، چون بردن همیشه مهم است. همیشه برای کسب ۳ امتیاز سختی وجود دارد. همیشه گفته ام که در باشگاهی مثل پرسپولیس اتفاقاتی می‌افتد که فکر می‌کنند بازی آسان است و این اشکال دارد. تیم ما همه سختی‌ها را در این بازی می‌دانست. می‌دانستیم شمس آذر تیم سختی است و کیفیت ان‌ها را می‌دانستیم.

وی در ادامه گفت: تیمی که وارد زمین کردیم می‌دانست چطور بازی کند. گل اول را زدیم که خیلی مهم بود. گلی که زدیم به ما اجازه داد بازی را تحت کنترل داشته باشیم. فکر می‌کنم این گل به ما کمک کرد تا بازی را کنترل کنیم. می‌دانستیم بازی فشار دارد، چون نتیجه یک بر صفر قاطع نیست. باید دومی را می‌زدیم تا خیال ما راحت باشد. می‌دانستیم حریف خطرناکی داریم.

گاریدو تصریح کرد: می‌دانستیم که در این بازی می‌توانستیم ۲ یا ۳ گل بزنیم. خوشحالم که گل دوم را زدیم. مهم این است که بتوانید خوب دفاع کنید. ما خوب رقابت کردیم. ما مستحق این برد بودیم. شمس آذر البته برای ما سختی ایجاد کرد، اما خوشحالم ۳ امتیاز را گرفتیم.

سرمربی پرسپولیس درباره حضور بازیکنان جوان که در ترکیب اصلی پرسپولیس بودند تاکید کرد: بازیکنانی که می‌توانند خوب بازی کنند وارد زمین می‌شوند و سن آنها مهم نیست. وقتی صحرایی و رفیعی فیکس هستند حتما چند شاخصه داشتند که بازی کنند. باید تواضع و کیفیت داشته باشند که دارند. باید خوب کار کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. بازیکنانی هستند که کیفیت دارند، اما تواضع ندارند. این بازیکنان نمی‌توانند از این موقعیت استفاده کنند. بازیکنی که کیفیت و تواضع دارد حتما آینده خوبی هم خواهد داشت. صحرایی دوستان زیادی پیدا خواهد کرد. مردم درباره او حرف می‌زنند و بهتر است همین شرایطی که دارد را نگه دارد. او باید به کار کردن ادامه دهد تا آینده خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *