رئیس کل دادگستری استان گیلان از دادسرای مرکز استان بازدید کرد

16:03 - 05 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۶۱۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان گیلان از دادسرای مرکز استان بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان از دادسرای مرکز استان بازدید کرد و در نشستی با حضور دادستان، معاونین، بازپرسان و دادیاران حضور یافت.

خبرگزاری میزان-مجید الهیان رئیس کل دادگستری استان از دادسرای مرکز استان بازدید کرد و در نشستی با حضور دادستان، معاونین، بازپرسان و دادیاران حضور یافت.

مجید الهیان رئیس کل دادگستری استان گیلان با تقدیر و تشکر از زحمات قضات دادسرا و با اشاره به اینکه کار در دادسرا از مشکل‌ترین کارهاست تصریح کرد: دادستان مدعی‌العموم است و دادسرا باید پشتیبان حقوق عامه و حقوق شاکی باشد.

وی بر حفظ حرمت و کرامت انسان‌ها در نزد ضابطین و دادسرا‌ها در جهت احقاق حق مراجعه کنندگان که تظلم خواهی می‌کنند، تاکید کرد.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه با بیان اهمیت نظارت دادستان‌ها افزود: دادستان‌ها باید بر اجرای سریع و دقیق احکام جلب متهمین و محکومین نظارت دقیق داشته باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با همکاری و هماهنگی مسئولان قضایی و کارکنان دادسرا، شاهد اقتدار و ارتقای هرچه بیشتر دادسرای استان بوده و در مسیر جلب اعتماد مردم به دستگاه قضایی تلاش کنیم.

سید مهدی فلاح میری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با تبریک به رئیس کل دادگستری استان ابراز امیدواری کرد: این انتصاب شایسته منشا خیر و برکات در دادگستری استان باشد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین و بیشترین پرونده‌های استان در دادسرای مرکز استان بررسی می‌شود گفت: قضات و کارکنان  این مجموعه با تلاش شبانه روزی در راستای خدمت به مردم و رسیدگی دقیق پرونده‌های قضایی تلاش می‌کنند.

فلاح میری در ادامه افزود:  دادسرای استان در اجرای برنامه عملیاتی قوه قضاییه در ۶ ماه گذشته، حائز رتبه اول شده است.

رئیس کل دادگستری استان در پایان این نشست ضمن شنیدن مشکلات قضات دادسرای مرکز استان، دستورات لازم صادر کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *