سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: توسعه اقتصادی و فرهنگی جزایر سه‌گانه در دستور کار قرار می‌گیرد

19:31 - 04 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۴۵۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: توسعه اقتصادی و فرهنگی جزایر سه‌گانه در دستور کار قرار می‌گیرد
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در نشست مشترک این کمیسیون با اعضای شورای تامین استان هرمزگان، گفت: موضوع توسعه جزایر سه‌گانه در جلسه مطرح و مقرر شد به عنوان یک اولویت، مسکونی‌سازی جزایر و توسعه اقتصادی و فرهنگی جزایر در دستور قرار گیرد.

خبرگزاری میزان -  ابراهیم عزیزی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به نشست مشترک امروز عصر (جمعه ۴ آبان) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اعضای شورای تامین استان هرمزگان در محل استانداری هرمزگان، گفت: در این جلسه آخرین وضعیت امنیتی در جنوب کشور و استان هرمزگان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: اعضای شورای تامین از جمله استاندار هرمزگان، رئیس کل دادگستری، فرمانده فراجا، فرمانده منطقه یکم دریایی سپاه و ارتش آخرین وضعیت امنیت در استان هرمزگان و خلیج فارس را تشریح کردند.

رضایی یادآور شد: موضوع دیگر دستور کار این جلسه هم موضوع توسعه جزایر ایرانی بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک بود که مقرر شد به عنوان یک اولویت، مسکونی سازی جزایر و توسعه اقتصادی جزایر و همینطور توسعه فرهنگی جزایر در دستور کار قرار گیرد به نحوی که همه مردم ایران بتوانند از فرصت‌های ارزشمند این جزایر ایرانی استفاده کنند.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *