پیام تسلیت فرمانده کل سپاه درپی شهادت علی حیدری در لبنان

22:09 - 04 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۴۶۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
پیام تسلیت فرمانده کل سپاه درپی شهادت علی حیدری در لبنان
فرمانده کل سپاه طی پیامی شهادت علی حیدری، در حمله جنایتکاران و تروریستی پهپادی رژیم صهیونیستی در لبنان را تسلیت گفت.

خبرگزاری میزان - سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی به مناسبت شهادت علی حیدری، در حمله جنایتکاران و تروریستی پهپادی رژیم سفاک صهیونی در لبنان بیان کرد: این شهید عالیقدر و مجاهد با حضور میدانی در امدادرسانی به مجروحان، بیماران و نیازمندان منطقه تصویری شکوهمند و الهام بخش از شرافت حرفه‌ای و همت و اراده پزشک ایرانی برای حضور در میدان‌های مسئولیت و رسالت ورای میهن اسلامی و در اوج مخاطرات و خطرات ناشی از جنایات صهیونیست‌ها ترسیم کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت پرافتخار بزرگمرد حوزه سلامت و درمان کشور "دکتر علی حیدری"، در حمله جنایتکاران و تروریستی پهپادی رژیم سفاک صهیونی در لبنان، برگ سیاه دیگری بر کارنامه جنایت‌گری و وحشت آفرینی غاصبان قدس شریف و حامیان آنان افزود.

این شهید عالیقدر و مجاهد با حضور میدانی در امدادرسانی به مجروحان، بیماران و نیازمندان منطقه تصویری شکوهمند و الهام بخش از شرافت حرفه‌ای و همت و اراده پزشک ایرانی برای حضور در میدان‌های مسئولیت و رسالت ورای میهن اسلامی و در اوج مخاطرات و خطرات ناشی از جنایات صهیونیست‌ها ترسیم کرد.

بی‌شک یاد، نام، خاطره و نقش آفرینی‌های حماسی داوطلبانه و دلاورانه آن شهید عالیقدر در روز‌های پایانی حیات او برای مجاهدان حوزه امداد و درمان کشور و مقاومت منطقه درس آموز خواهد بود.

با تسلیت فقدان آن پزشک متعهد، دلسوز و خادم، شهادت مظلومانه او را به خانواده مکرم ایشان، جامعه پزشکی کشور و یکایک ایرانیان و هموطنان مقیم در کشور لبنان تبریک می‌گویم و برای آنان ثبات قدم در راه شهیدان طلب می‌کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *