پیام تسلیت ظفرقندی در پی شهادت پزشک جبهه مقاومت حیدری

20:34 - 03 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۳۵۹
پیام تسلیت ظفرقندی در پی شهادت پزشک جبهه مقاومت حیدری
وزیر بهداشت در پیامی شهادت پزشک جبهه مقاومت حیدری را تسلیت گفت.

خبرگزاری میزان - محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی شهادت پزشک جبهه مقاومت دکتر علی حیدری را تبریک و تسلیت گفت.

 متن این پیام به شرح زیر است:
 
بسم رب الشهدا
من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر
 
شهادت دکتر علی حیدری، پزشک خدوم، انساندوست، جان‌برکف، شجاع، فهیم و نجیب، پس از ۳۳ سال طبابت و کمک به نیازمندان در اقصی نقاط ایران و سال‌ها خدمات پزشکی در لبنان، به دست رژیم جنایتکار صهیونیستی که برخلاف مقررات جهانی از جمله کنوانسیون ژنو در حمایت از کادر سلامت است، موجب تألم و تأثر شدید شد.
 
هدف گیری عامدانه این طبیب مهاجر در هنگام عزیمت برای مداوای مجروحان در استان نبطیه، توسط رژیم غاصب و جنایتکار صهیونی، بار دیگر ضرورت توقف فوری جنایات بی‌شمار آن‌ها را به دنیا نشان می‌دهد.
 
ضایعه شهادت این پزشک نمونه و ایثارگر و مجاهد فی سبیل‌الله را به همسر، فرزندان، برادران گرامی‌اش، دوستان و جامعه پزشکی ایران و لبنان تسلیت می‌گویم و علو درجات روح بزرگش را، از خداوند منان مسئلت دارم.
 
گفتنی است، شهید دکتر علی حیدری، پزشک متعهد از مدتی قبل بنا به وظیفه انسانی و اسلامی خود برای ارائه خدمات درمانی و پزشکی در بیروت مستقر بود که در جریان حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به جمع یاران و همرزمان شهیدش در دفاع مقدس پیوست.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *