آمادگی کامل وزارت بهداشت برای کمک به مردم فلسطین و لبنان

13:16 - 26 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۹۸۸
آمادگی کامل وزارت بهداشت برای کمک به مردم فلسطین و لبنان
معاون بهداشت وزارت بهداشت ضمن ابراز همدردی با مردم غزه و فلسطین گفت: وزیر بهداشت سلام گرم خود را به مردم مظلوم غزه و فلسطین اعلام داشته و آمادگی کامل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را جهت کمک به مردم غزه و فلسطین اعلام کرده است. 

خبرگزاری میزان - به گزارش وبدا، در حاشیه برگزاری هفتاد و یکمین اجلاس کمیته منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت، علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت و نیکنام، دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاری‌های بین الملل با زیاد سفیر فلسطین در قطر که وزارت بهداشت فلسطین را در اجلاس نمایندگی می‌کرد، دیدار و در خصوص گسترش همکاری‌های ۲ جانبه به بحث و گفت‌وگو پرداختند.  

رئیسی ضمن ابراز همدردی با مردم غزه و فلسطین گفت: وزیر بهداشت سلام گرم خود را به مردم مظلوم غزه و فلسطین اعلام داشته و آمادگی کامل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را جهت کمک به مردم غزه و فلسطین اعلام کرده است. 

وی یکی از مشکلات موجود برای کمک به مردم فلسطین را عدم دسترسی به اراضی اشغالی و ارسال کمک به آنجا عنوان کرد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت ابراز امیدواری کرد که کشور‌های مسلمان با اتحاد، اقدامات عملی، نه فقط حرف برای مردم مظلوم غزه و فلسطین انجام دهند.
 
زیاد سفیر فلسطین در قطر در این دیدار، گفت: ایران همیشه و طی تاریخ در کنار مردم فلسطین بوده است و این موضوع به مثابه میراث بین مردم ایران و فلسطین شده است. ارتباطات ایران و فلسطین بسیار عمیق بوده و از حمایت‌ها و کمک‌های جمهوری اسلامی ایران تشکر می‌کنیم.
 
وی تاکید کرد: با وجود تمام موانع، کمک‌ها توسط سازمان‌های بین المللی از جمله سازمان جهانی بهداشت، یونیسف و صلیب سرخ در حال انجام است و انشالله آینده برای مردم فلسطین خواهد بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *