سازش دو زوج در آستانه طلاق در استان البرز با صحبت‌های قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

14:38 - 03 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۳۲۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
سازش دو زوج در آستانه طلاق در استان البرز با صحبت‌های قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه
در جریان بازدید قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از مرکز مشاوره پیش از طلاق «حامی»، با مذاکرات انجام شده توسط وی، دو زوج در آستانه طلاق از تصمیم خود منصرف و سازش کردند.

خبرگزاری میزان- در جریان سفر امروز قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و بازدید از مرکز مشاوره پیش از طلاق «حامی»، با مذاکرات انجام شده توسط وی، دو زوج در آستانه طلاق از تصمیم خود منصرف و سازش کردند.

سید امیر مرتضوی قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در سفر به استان البرز از دستاورد‌های دادگستری استان در حوزه پیشگیری بازدید و در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت.

وی ابتدا با حضور در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز از آثار منتشر شده و تولید فرهنگی این مجموعه به تعداد بیش از ۴۰ مورد در این معاونت بازدید و به گفتگو با کارشناسان این مدیریت پرداخت.

بخش دیگری از برنامه مرتضوی حضور در محل برگزاری «آزمون مشاوران املاک استان البرز» در سالن اجتماعات شهید نعمتی‌ها بود که فرید نجف نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز وی را همراهی کرد.

وی در جریان این بازدید در جریان کیفیت برگزاری آزمون توسط اتحادیه املاک استان در قرار گرفت و بر تشکیل بانک اطلاعات از سئوالات آزمون‌ها تاکید کرد و گفت: ایجاد این بانک سئوالات بر اساس آزمون‌های برگزار شده در استان‌های مختلف کشور می‌تواند به انسجام بخشی، استانداردسازی و عدالت در آزمون‌های مختلف این حوزه کمک کند.

قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان البرز در ادامه از مرکز مشاوره پیش از طلاق «حامی» و نمایشگاه دائمی پیشگیری از وقوع جرم استان بازدید کرد.

وی در بازدید از مرکز «مشاوره حامی» که مختص ارائه مشاوره پیش از طلاق در استان البرز است بر لزوم حمایت از این مرکز و تقویت آن تاکید کرد و پیشنهاد داد نمایشگاه والدین از کودکان جدا شده و برای کودکان محتوای خاص تهیه و در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

مرتضوی در جریان بازدید به گفتگو با تعدادی از مراجعان پرداخت و ضمن مشارکت در دو جلسه مشاوره پیش از طلاق، با مذاکرات و ارشادات خود منجر به سازش دو زوج شد که در آستانه طلاق قرار داشتند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *