بیش از ۴۱ هزار سند در راستای قانون جهش تولید مسکن و طرح جوانی جمعیت به اداره کل راه و شهرسازی استان قم تحویل داده شد

11:07 - 29 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۴۳۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بیش از ۴۱ هزار سند در راستای قانون جهش تولید مسکن و طرح جوانی جمعیت به اداره کل راه و شهرسازی استان قم تحویل داده شد
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان قم از اهدای ۴۱ هزار و ۱۰۰ فقره سند مالکیت در راستای قانون جهش تولید مسکن و طرح جوانی جمعیت به اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد.

خبرگزاری میزان- در جلسه شورای تامین مسکن استان که به ریاست استاندار قم و با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، تعداد ۵ هزار و ۵۸۷ فقره سند جدید مالکیت در راستای قانون جهش تولید مسکن مربوط به فاز ۳ شهرک پرنیان تحویل اداره راه و شهرسازی استان شد.

علی جوانی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان قم در این جلسه با بیان اینکه این تعداد سند با کار جهادی و فناوری‌های مدرن ظرف ۵ روز کاری صادر شده است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع تامین مسکن استان صدور سند قطعات شهرک‌های مورد نظر همواره در دستور کار این اداره قرار داشته است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲ هزار و ۹۰۰ فقره سند و در سال گذشته تعداد ۱۸ هزار و ۲۰۰ فقره سند تحویل اداره راه و شهرسازی شده است که این مقدار  هزار و ۴۰۰ درصد بیشتر از برنامه ابلاغی تکلیفی وزارت راه و شهرسازی بوده است.

جوانی یادآور شد: بر این اساس تاکنون در مجموع ۴۱ هزار و ۱۰۰ فقره سند مالکیت در راستای قانون جهش تولید مسکن و طرح جوانی جمعیت به اداره کل راه و شهرسازی استان تحویل شده است.

استاندار قم نیز در پایان از اقدامات جهادی مدیر کل و کارمندان اداره ثبت اسناد و املاک قم که در زمینه قانون جهش تولید مسکن و طرح جوانی جمعیت استان نقش بسزایی داشتند تشکر و تقدیر کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: اخبار قضایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *