۱۰۴ زندانی در استان قم با پیگیری ستاد دیه آزاد شدند

13:40 - 11 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۳۷۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۱۰۴ زندانی در استان قم با پیگیری ستاد دیه آزاد شدند
رئیس کل دادگستری استا قم از آزادی ۱۰۴ زندانی جرایم غیرعمد استان با پیگیری و تلاش ستاد دیه این استان خبر داد.

خبرگزاری میزان- علی شمس مدیرعامل ستاد دیه کشور در سفر به استان قم با حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری رئیس کل دادگستری استان دیدار کرد.

وی در این دیدار از حمایت‌های رییس کل دادگستری در خرید و بهسازی ساختمان جدید ستاد دیه قم تشکر کرد و گفت: عملکرد ستاد دیه قم در سال‌های اخیر، همراه با رشد همراه بوده است و جای تقدیر و تشکر دارد.

شمس خاطر نشان کرد: با هدف کمک به آزادی تعداد بیشتری از زندانیان جرایم غیرعمد مبلغ ۳۸ میلیارد ریال از سوی ستاد دیه کشور به استان قم در هفته آتی کمک خواهد شد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری استان قم اظهار کرد: برگزاری جشن‌های گلریزان در ایام ماه مبارک رمضان، پیگیری مستمر پرونده‌های زندانیان و اخذ کمک‌های خیرین، از اقدامات شاخص ستاد دیه قم است.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های ستاد دیه به زندانیان واجد شرایط در اسرع وقت انجام می‌شود، گفت: ۱۰۴ زندانی از ابتدای سال با پیگیری ستاد از زندان آزاد شده‌اند.

رئیس کل دادگستری قم ادامه داد: اطمینان خیرین به ستاد دیه قم بدون شبهه است و همواره تاکید ما به خیرین این است که کمک‌های آنان تماما برای آزادی زندانیان هزینه می‌شود.

در پایان علی شمس گفت: عملکرد ستاد دیه قم در سال‌های اخیر، همراه با رشد بوده است و جای تشکر از حمایت‌های جنابعالی و مدیرنمایندگی ستاد دیه استان دارد و با هدف کمک به آزادی تعداد بیشتری از زندانیان جرایم غیر عمد مبلغ ۳۸ میلیارد ریال از سوی ستاد دیه کشور به استان قم در هفته آتی کمک خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *