رئیس کل دادگستری استان قم: دستگاه قضایی با قدرت از نیرو‌های انتظامی حمایت می‌کند

10:38 - 16 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۱۰۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان قم: دستگاه قضایی با قدرت از نیرو‌های انتظامی حمایت می‌کند
رئیس کل دادگستری استان قم با بیان اینکه دستگاه قضایی با قدرت از نیرو‌های انتظامی حمایت و پشتیبانی می‌کند، گفت: همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با تعامل با مجموعه انتظامی، امنیت و آسایش مردم را حفظ کرده و با مخلان امنیت قاطعانه برخورد کنیم.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری در دیدار با فرمانده انتظامی استان، با تبریک هفته انتظامی وضمن قدردانی از زحمات فرمانده و مجموعه انتظامی استان در راستای ارتقای نظم و امنیت در جامعه، اظهار کرد: بحمدالله تعامل بسیار خوبی بین دستگاه قضایی و پلیس در جهت اجرای قانون و حفظ امنیت شهروندان برقرار است و معتقدم با این تعامل و همکاری‌ها بسیاری از مشکلاتی که در راه امنیت و آسایش مردم به وجود می‌آید، قابل حل است.

وی افزود: همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با تعامل با مجموعه انتظامی، امنیت و آسایش مردم را حفظ کرده و با هنجارشکنان و مخلان امنیت و آسایش مردم قاطعانه برخورد کنیم.

رئیس کل دادگستری استان قم با تاکید به اینکه ماموران پلیس دارای ارزش و جایگاه بزرگی در جامعه هستند و دستگاه قضایی با قدرت از نیروهای انتظامی حمایت و پشتیبانی می‌کند، عنوان کرد: یکی از نهادهایی که ‌شبانه‌روز و بی‌وقفه کمک می‌کند، مجموعه انتظامی است و شغلی است که توقف ندارد و باید مورد تقدیر و تشکر همگان باشد.

سردار محمد رضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم نیز در این دیدار با اشاره به اینکه تعامل، همدلی، هم‌افزایی و هماهنگی مطلوبی بین فرماندهی انتظامی و دستگاه قضایی استان وجود دارد، بر تلاش مضاعف هر دو دستگاه برای برقراری امنیت در جامعه تاکید کرد.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: دستگاه قضایی، یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی است و نقش مهمی در گسترش عدالت‌ و امنیت جامعه دارد.

وی افزود: الحمدالله امروز تعامل، همدلی، هم‌افزایی و هماهنگی مطلوبی بین فرماندهی انتظامی و دستگاه قضایی استان وجود دارد و تلاش مضاعفی در هر دو دستگاه برای برقراری امنیت در جامعه در حال انجام است.

سردار میرحیدری بیان کرد: پلیس استان در سایه حمایت دستگاه قضایی با تمام توان خود برای برقرای امنیت شهروندان تلاش و با هرگونه اخلال در نظم عمومی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: اخبار قضایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *