تعامل دستگاه قضایی استان قم با مجامع علمی و فرهنگی فعال در عرصه حمایت از اطفال و نوجوان

13:43 - 15 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۹۲۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعامل دستگاه قضایی استان قم با مجامع علمی و فرهنگی فعال در عرصه حمایت از اطفال و نوجوان
نشست مشترک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم با مسئولین انجمن‌های دانشجویی و فعالین فرهنگی استان برگزار شد.

خبرگزاری میزان- با عنایت به برنامه‌های ابلاغی دستگاه قضایی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و حمایت از اطفال و نوجوانان، نشست مشترک معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم با مسئولین انجمن‌های دانشجویی و فعالین فرهنگی استان در سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

در این نشست ضمن تبیین برنامه‌ها و راهبرد‌های در نظرگرفته شده بر ظرفیت دستگاه قضایی در تعامل با مجامع علمی و فرهنگی فعال در عرصه حمایت از اطفال و نوجوان با هدف کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی و حقوقی تاکید شد.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های مشترک و دوره‌های آشنایی با قانون حمایت از اطفال و نوجوانان برای فعالین فرهنگی و دانشگاهی از جمله نکات مورد اشاره در این نشست بود.

در پایان این نشست دانشجویان و فعالین فرهنگی حاضر ضمن تاکید بر ضرورت تعامل هرچه بیشتر با دستگاه قضایی، از برنامه‌ها و پیشنهادات ارائه شده در این نشست استقبال و ابراز امیدواری کردند اولین کارگاه آموزشی و تخصصی برای فعالین فرهنگی و دانشجویی در حوزه پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی در سالن همایش معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان برگزار شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *