همایش موی تای کاران در پارک پلیس به مناسبت هفته تربیت بدنی

11:18 - 28 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۲۱۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
همایش موی تای کاران در پارک پلیس به مناسبت هفته تربیت بدنی
همایش موی تای کاران به مناسبت هفته تربیت بدنی در محل پارک پلیس تهران برگزار شد.

خبرگزاری میزان - در این همایش که با حضور جمعی از موی تای کاران، قهرمانان، مربیان، داوران استان تهران و خانواده‌های آن‌ها برگزار شد، علاوه بر تمرین مشترک آماده سازی، تکنیک‌های متنوع این ورزش در دو بخش وای کرو و مبارزه نمایشی در معرض دید عموم قرار گرفت.

یوسفی: گسترش ورزش همگانی، زمینه ساز موفقیت در ورزش قهرمانی است

محمدعلی یوسفی رییس کمیته موی تای استان تهران و سرمربی تیم ملی جوانان به عنوان مسئول برگزاری این همایش اظهار داشت: مهمترین هدف ما از برگزاری این همایش، معرفی ورزش جذاب موی تای، افزایش نشاط عمومی و توجه بیشتر به نقش ورزش در سلامتی مردم و همچنین تشویق خانواده‌ها به نشاط و پویایی بود که خوشبختانه محقق شد. حضور پرشور نوجوانان و جوانان در این همایش نشان از علاقه و انگیزه آنان به این رشته دارد که یک دستاورد ارزنده محسوب می‌شود.

یوسفی افزود: در نظر داریم اینگونه همایش‌ها را به صورت منظم و مستمر به صورت ماهانه در پارک‌های مختلف تهران برگزار کنیم. چرا که معتقدیم یکی از ابعاد مهم ورزش قهرمانی، بها دادن و گسترش ورزش همگانی است، چون با همگانی کردن ورزش می‌توان در بخش قهرمانی نیز نتایج ارزنده‌ای را کسب کرد. در همین رابطه لازم می‌دانم از حمایت و همکاری همه جانبه میر ابوطالبی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۴، عرفانیان معاونت آسیب‌های اجتماعی این شهرداری و گودرزی رئیس تربیت بدنی منطقه ۴ تشکر ویژه‌ای کنم که سهم به سزایی در برگزاری هرچه بهتر این همایش داشتند.

حامد خدایی: باید زیرساخت‌های توسعه موی تای فراهم شود

دبیر کمیته موی تای استان تهران نیز درباره این همایش عنوان کرد: هدف ورزش کسب سلامتی، شادابی و نشاط است که این موارد در بخش همگانی محسوس است. در موی تای تهران توسعه ورزش همگانی برای ما مدنظر است و در اولویت اول قرار دارد. چون با این روش می‌توان استعداد‌های نهفته‌ای را کشف کرد که این استعدادها، در ورزش قهرمانی می‌درخشند و باعث افتخارآفرینی می‌شوند.

خدایی سپس خواستار توجه بیشتر مسئولان به این ورزش و همچنین توسعه زیرساخت‌های موی تای در مناطق مختلف استان شد و گفت: باید زیرساخت‌های لازم برای توسعه موی تای فراهم و به استاندارد‌های مطلوب برسد که لازمه این امر حمایت مسئولان، برنامه‌ریزی، داشتن نقشه راه مدون، هم افزایی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و بویژه ظرفیت بخش خصوصی است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *