گفت‌وگو|

ساعی: برای قهرمانی نوجوانان در جهان با زمین و زمان جنگیدیم/ خیلی‌ها نمی‌خواستند این افتخار بزرگ رُخ دهد

8:45 - 19 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۵۹۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ساعی: برای قهرمانی نوجوانان در جهان با زمین و زمان جنگیدیم/ خیلی‌ها نمی‌خواستند این افتخار بزرگ رُخ دهد
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: خیلی‌ها نمی‌خواستند ایران قهرمان نوجوانان جهان شود و برای این موفقیت با زمین و زمان جنگیدیم.

هادی ساعی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به قهرمانی تیم‌های نوجوانان ایران در مسابقات جهانی اظهار داشت: تلاش‌های بی‌وقفه اعضای تیم به ثمر نشست و بازیکنان و کادرفنی، مزد زحمات خود را گرفتند. این یک افتخار بزرگ بود که خیلی‌ها نمی‌خواستند برای ما رخ دهد، اما خداراشکر این اتفاق تاریخی افتاد.

وی افزود: در روز پایانی در حق رادین زینالی ظلم آشکار کردند و ما هم اعتراض کردیم. درست است می‌توانستیم حداقل یکی دو طلا بیشتر بگیریم، اما با تعداد نمایندگان کمتر نسبت به کشور میزبان با قدرت قهرمان دنیا شدیم.

نمی‌توانم خوشحالی‌ام را پنهان کنم، اما مغرور هم نمی‌شویم

رئیس فدراسیون تکواندو تصریح کرد: نمی‌توانم خوشحالی خود را پنهان کنم، اما قطعاً مغرور نمی‌شویم و با شایستگی کار را پیش می‌بریم. ما برای قهرمانی نوجوانان در میدان جهانی با زمین و زمان جنگیدیم و قدر این افتخار بزرگ را می‌دانیم.

ساعی ادامه داد: دختران و پسران ما در صف هستند تا بتوانند در تیم ملی بزرگسلان نتیجه بگیرند. ما می‌دانیم چگونه باید نسل‌های مختلف را حفظ کنیم و برای تمام تکواندوکاران برنامه داریم.

وقتی یک تیم متحد و همدل در کنار هم کار کنند چیزی جلودار آن‌ها نیست

رئیس فدراسیون تکواندو در پایان خاطرنشان کرد: باید بپذیریم که وظیفه ما بیشتر از قبل شده و کار سختی در پیش داریم، اما وقتی یک تیم متحد و همدل در کنار هم کار کنند هیچ چیز جلودار آن‌ها نیست. همین که مردم راضی هستند و خانواده بزرگ تکواندو از عملکرد تیم‌ها رضایت دارند، نشان می‌دهد در مسیر درستی قرار داریم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *