هفته هفتم لیگ برتر فوتبال|

بازیکنان پرسپولیس پس از برد مقابل چادرملو چه گفتند؟

20:23 - 14 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۸۵۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکنان پرسپولیس پس از برد مقابل چادرملو چه گفتند؟
بازیکنان پرسپولیس پس از برد مقابل چادرملو پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.

خبرگزاری میزان - در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران امروز شنبه از ساعت ۱۷ تیم‌های پرسپولیس و چادر ملو اردکان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس همراه بود. گولسیانی نهایتا پس از تلاش‌های فراوان دروازه چادرملو را باز کرد.

بازیکنان پرسپولیس پس از برتری مقابل چادرملو پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند، اظهاراتی داشتند که در ادامه می‌خوانید:

بازیکنان پرسپولیس پس از برد مقابل چادرملو چه گفتند؟

گولسیانی: باید کیفیت چمن ورزشگاه‌ها بهتر شود

گئورگی گولسیانی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل چادرملو گفت: همانطور که می‌دانید بازی‌های خیلی نزدیک به هم برگزار می‌شود. من برای تیم ملی بازی کردم و سپس برای پرسپولیس و این مسئله کار را سخت کرده است. 

وی در خصوص وضعیت چمن ورزشگاه گفت: من نمی‌خواهم در این خصوص صحبت کنم، ولی به هر جهت شما هم دیدید که وضعیت چمن اصلا در فوتبال ایران خوب نیست. اگر می‌خواهید فوتبال ایران پیشرفت کند باید زمین خوب باشد. من نمی‌گویم که مثل عربستان و قطر بشود، ولی کیفیت باید بهتر شود. امیدوارم زمین چمن‌های ورزشگاه‌های ایران نیز در اسرع وقت بهتر شود. 

بازیکنان پرسپولیس پس از برد مقابل چادرملو چه گفتند؟

مهری: همه زمین‌هایی که بازی می‌کنیم ایراد دارند

سعید مهری پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل چادرملو اظهار داشت: همه بازیکنان در این بازی زحمت کشیدند و مهم این است که در هر بازی سه امتیاز را کسب کنیم. 

وی در مورد اینکه بعد از دربی محبوب شده است، گفت: هواداران پرسپولیس از روز اول که آمدم برایم سنگ تمام گذاشتند و حمایتم کردند، امیدوارم بتوانم جواب حمایت‌ها را بدهم.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه از میان زمین‌های قزوین، شهر قدس و تختی کدام یک بهتر بود، گفت: واقعیت این است که هیچ کدام. هرکدام یک ایرادی دارد استاندارد نیست. به نظرم آزادی باید زودتر آماده شود. به حمایت هواداران حداقل در بازی‌های آسیایی نیاز داریم.

بازیکنان پرسپولیس پس از برد مقابل چادرملو چه گفتند؟

امیری: بازیکنان جدید می‌گویند، حس و حال پرسپولیس را درک نکردیم

وحید امیری پس از پیروزی پرسپولیس مقابل چادرملو گفت: خداراشکر بازی سختی بود و توانستیم ۳ امتیاز را کسب و شرایط خودمان در جدول را بهتر کنیم. کیفیت چمن علی‌رغم اینکه تلاش‌های بسیار انجام شده، ولی با تمام احترام شرایط خوب نیست. امیدوارم هر چه سریع‌تر تلاش کنیم تا کیفیت بهتر شود. هوادار، مردم و خبرنگاران انتظار فوتبالِ زیبا دارند و باید شرایط مهیا شود. می‌دانم زحمات زیادی کشیده‌اند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. من از این ورزشگاه خاطرات زیادی دارم و خیلی از آیتم‌ها را برای برگزاری یک مسابقه دارد، ولی زمین چمن خوب ندارد!

وی افزود: ما علاقه‌مندیم که در کنار هوادار خودمان بازی کنیم و می‌خواهیم همان جو وحشتناکی که در ورزشگاه آزادی همیشه بوده و حامی خوبی برای ما بوده، فراهم شود. با خیلی از بچه‌ها صحبت می‌کنیم، می‌گویند انگار نه انگار به پرسپولیس آمده‌ایم و هنوز آن جو و آن حس و حال پرسپولیس آمدن را درک نکردیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: پرسپولیس چادرملو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *